Діагностичний етап Заняття 1-2

Про матеріал


ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ

РОЗУМОВОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

ДІТЕЙ ІЗ ЗПР


Діагностичний етап

Психодіагностичне обстеження розвитку пізнавальних процесів дітей молодшого шкільного віку

Перегляд файлу

Діагностичний етап

 

Заняття 1

 

Мета: психодіагностичне обстеження розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку.

Дидактичний матеріал: комплекс стимульного матеріалу до методик «Склади картинку», «Будиночок», «Четвертий зайвий».

Хід заняття

Проведення психодіагностичних методик на визначення рівня загальної обізнаності та запас побутових знань, оцінювання вміння діяти за зразком, конструктивності мислення та просторової орієнтації, рівня узагальнень, логічної обґрунтованості, елементів логічного мислення.

  1. Анкета на визначення загальної обізнаності та  запасу побутових знань.
  2. Методика «Склади картинку».
  3. Тест «Будиночок».
  4. Методика «Четвертий зайвий».

 

Заняття 2

 

Мета: психодіагностичне обстеження розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку.

Дидактичний матеріал: комплекс стимульного матеріалу до методик «Доріжки», «Знайди і викресли», «Чого не вистачає?», «Вільна класифікація».

Хід заняття

Проведення психодіагностичних методик на визначення цілісного сприйняття, підготовленості руки до опанування письма, продуктивності та стійкості уваги, логічного мислення.

  1. Тест «Доріжки».
  2. Методика «Знайди і викресли».
  3. Тест «Чого не вистачає?».
  4. Методика «Вільна класифікація».

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
4743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку