ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ
РОЗУМОВОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
ДІТЕЙ ІЗ ЗПР
Діагностичний етап
Психодіагностичне обстеження розвитку пізнавальних процесів дітей молодшого шкільного віку
Діагностичний етап
Заняття 1
Мета: психодіагностичне обстеження розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку.
Дидактичний матеріал: комплекс стимульного матеріалу до методик «Склади картинку», «Будиночок», «Четвертий зайвий».
Хід заняття
Проведення психодіагностичних методик на визначення рівня загальної обізнаності та запас побутових знань, оцінювання вміння діяти за зразком, конструктивності мислення та просторової орієнтації, рівня узагальнень, логічної обґрунтованості, елементів логічного мислення.
Заняття 2
Мета: психодіагностичне обстеження розвитку пізнавальних процесів дітей старшого дошкільного віку.
Дидактичний матеріал: комплекс стимульного матеріалу до методик «Доріжки», «Знайди і викресли», «Чого не вистачає?», «Вільна класифікація».
Хід заняття
Проведення психодіагностичних методик на визначення цілісного сприйняття, підготовленості руки до опанування письма, продуктивності та стійкості уваги, логічного мислення.