Діагностичний інструментарій для супроводу вчителів в атестаційний період

Про матеріал

Діагностичний інструментарій для супроводу вчителів в атестаційний період включає наступні рівні: 1. Рівень професійної компетентності вчителя; 2. Рівень комунікативних навичок педагога; 3. Самооцінка; 4. Психоемоційний стан педагога; 5. Стиль викладання предмета

Перегляд файлу

Психологічний супровід педагогічного працівника

 під час атестації

 

1.Прізвище_____Шевченко_________________________________________________________________________________

Ім'я _____Анна___________________ По батькові _____Анатоліївна__________________________________________

2. Дата, місяць, рік народження  _______22 грудня 1991 року_________________________________________

3.Базова освіта(повна назва навчального закладу, рік закінчення) Черкаський національний університет ім.. Б.Хмельницького, 2014 р.___________________________________________

факультет_психологічний_________________________________________________________________________________

спеціальність за дипломом_________практична психологія___________________________________________

5. Додаткова професійна освіта__________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________

6. Повна назва освітньої установи _____Ірдинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів________

_______________________________________________________________________________________________________________

  1. Загальний педагогічний стаж роботи_____7 р._____________________________________________________
  2. Стаж роботи в даній установі _____3 р.______________________________________________________________

10. Стаж роботи на даній посаді _____3 р.________________________________________________________________

11. Навантаження, згідно зі штатним розкладом_____36,5 год_______________________________________

12. Кваліфікаційна категорія_____спеціаліст________________________________________________________

13. Звання, нагороди ______________________________________________________________________________________

14.Контактні телефони (робочий, домашній, мобільний)___346-284 роб.________________________

___+380987230447 моб.___________________________________________________________________________________

 

 

І. Діагностична програма оцінки діяльності вчителя

  1. Рівень професійної компетентності вчителя

Дата проведення

Методика проведення

Результат роботи

1

 

Тест «Чи вмієте Ви контролювати себе»

Вчитель володієте низьким комунікативним контролем. Поведінка стійка,  не вважає за потрібне її змінювати в залежності від ситуації. Здатний до щирого саморозкриття в спілкуванні. Окремі люди вважають його “незручним у спілкуванні” через  надмірну прямолінійність.

2

 

Самотест «Шляхи розвитку»

Вчитель «хочу знати, але не можу себе змінити», це свідчить про середній  рівень саморозвитку та самопізнання.

3

 

Анкета для виявлення здатності вчителя до саморозвитку

У вчителя відсутня чітка система саморозвитку.

 

2. Рівень комунікативних навичок педагога

Дата проведення

Методика проведення

Результат роботи

1

 

Оцінка рівня комунікабельності вчителя  (За В.Ф. Ряховського)

Товариськість стихія вчителя. Завжди у курсі усіх справ, любите брати участь в усіх дискусіях, хоча серйозні теми можуть викликати у Вас мігрень і навіть хандру. Охоче берете слово з будь – якого питання, навіть якщо у Вас щодо нього поверхові знання. Всюди почуваєте себе в своїй тарілці. Беретеся за будь – яку справу хоча далеко не завжди можете довести її до кінця. З цієї причини керівники та колеги ставляться до Вас з деяким побоюванням. Задумайтеся над цим

2

 

Невербальна комунікація

Невербальний репертуар вчителя різноманітний. Який гармонійно вписується в розмову, здатний адекватно та умісно його використовувати.

 

3. Самооцінка

Дата проведення

Методика проведення

Результат роботи

1

 

Методика оцінки направленості особистості

 1 октант – владність, лідерство виявляє впевненість у собі, вміння бути хорошим порадником, організатором, якості лідера.

2 октант – незалежність, домінування вказує на впевненість, незалежність, орієнтацію на змагання у взаєминах з іншими

3 октант – прямолінійність, агресивність виявляє щирість, безпосередність, прямолінійність, настирність у досягненні мети.

4 октант – недовірливість, скептицизм реалістичність суджень та вчинків, скептичність так нонконформізм.

5 октант – покірність, соромязливість скромність, нерішучість, схильність перебирати на себе чужі обовязки.

6 октант – залежність, слухняність  потреба у довірі та підтримці з боку оточуючих, в їх увазі.

7  октант – співробітництво, конвенційність прагнення підкреслити свою належність до більшості, нестримність у виявленні своєї доброзичливості до інших

8 октант – відповідальність, великодушність підкреслений альтруїзм, гіперсоціальні налаштування, м’якосердність, надмірна послужливість.

2

 

Тест «Визначте, на якому рівні Ви перебуваєте як вчитель»

Вчитель обрав високий рівень це значить, що він досконало володіє розробленими раніше методрозробками (майстерність), роблячи для себе „відкриття“, не збагачуючи при цьому науку та досвід.

 

 

4. Психоемоційний стан педагога

Дата проведення

Методика проведення

Результат роботи

1

 

Анкета «Умови успіху діяльності педагога»

Умовами успіху для вчителя являється:

  • Тактовність і коректність щодо учня.
  • Терпіння й терпимість.
  • Уміння покращити й підтримати будь-який успіх дитини.

2

 

Вивчення задоволеності своєї професією

Вчитель має низький ступінь незадоволеністю роботою.

3

 

Соціометрія

Вчитель має середній рівень задоволеності колективом та роботою.

 

5. Стиль викладання предмета

Дата проведення

Методика проведення

Результат роботи

1

 

Індивідуальний стиль викладання

У викладанні домінує демократичний стиль.

2

 

Спостереження за уроками

Вчитель заохочує самостійний вибір посильних завдань, спонукає учнів до задавання спонукальних запитання. Має індивідуальний підхід до кожного учня.

 

6. Рівень креативності вчителя

Дата проведення

Методика проведення

Результат роботи

1

 

Спостереження за уроками

 

2

 

Спостереження за позакласними заходами

 

 

 

Висновки: У ході проведеного дослідження та після отриманих результатів можна зробити наступні висновки. Вчитель має середній комунікативний контроль, щирий, але стриманий у своїх емоційних проявах. Йому слід більше рахуватися у своїй поведінці з оточуючими. Також йому властивий низький рівень саморозвитку та самопізнання. У вчителя відсутня чітка система саморозвитку. Невербальний репертуар вчителя різноманітний. Який гармонійно вписується в розмову, здатний адекватно та умісно його використовувати. Досконало володіє розробленими раніше методрозробками (майстерність), роблячи для себе „відкриття“, не збагачуючи при цьому науку та досвід. Головною умовою успіху для вчителя являється: тактовність і коректність щодо учня. Вчитель має низький ступінь незадоволеністю роботою та середній рівень задоволеності колективом.

 

 

Рекомендації:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Картка психологічної діагностики ________________________________________________________

  1. Рівень професійної компетентності вчителя

1. Тест «Чи вмієте Ви контролювати себе». (Так +, ні -)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Самотест „ Шляхи розвитку“ (Так +, ні -)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Анкета  для виявлення здатності вчителя до саморозвитку

5 - якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;

4 - скоріше відповідає, ніж ні;

3 - і так, і ні;

2 - скоріше не відповідає;

1 - не відповідає.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Рівень комунікативних навичок педагога

1. Оцінка комунікабельності вчителя (Так +, ні -, іноді +-)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Самооцінка

1. Методика оцінки направленості особистості

Бланк для відповідей

Актуальне Я

 1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

1 октант

2 октант

3 октант

4 октант

 

Актуальне Я

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

94

95

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

5 октант

6 октант

7 октант

8 октант

Ідеальне Я

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

1 октант

 2 октант 

3 октант

4 октант

Ідеальне Я

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

5 октант

6 октант

 7 октант

 8 октант

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.      Тест „Визначте, на якому рівні Ви перебуваєте як вчитель“

Підкресліть, як на Вашу думки ви оціюєте на якому рівні Ви перебуваєте як вчитель.

1. Найвищий рівень. Вчитель постійно прагне до саморозвитку і творчості та реалізує ці прагнення.

2. Дуже високий рівень. Вчитель проявляє творчість у вузькому розумінні слова як пошук і знаходження об’єктивно нових задач, методів, способів, прийомів, форм, засобів навчання і виховання (новаторства).

3. Високий рівень. Вчитель досконало володіє розробленими раніше методрозробками (майстерність), роблячи для себе „відкриття“, не збагачуючи при цьому науку та досвід.

4. Середній рівень. Вчитель володіє вміннями в загальному вигляді, приблизно, невпевнено.

5. Низький рівень. Вчитель не володіє необхідними вміннями і відчуває труднощі.

6. Дуже низький рівень. Вчитель не володіє вміннями, допускає помилки.

7. Найнижчий рівень. Вчитель внутрішньо закритий для професійного розвитку, він не володіє необхідними вміннями і не прагне до оволодіння ними.

 

4. Психоемоційний стан педагога

1. Анкета «Умови успіху діяльності педагога»

Проранжуйте (від 1 до 12) в порядку важливості:

  •    Особиста привабливість.
  •    Оригінальність суджень.
  •    Привабливість використаної вчителем позапредметної інформації.
  •    Стійкий авторитет.
  •    Уміння організувати діяльність і спілкування в процесі навчання.
  •    Схильність до гумору.
  •    Тактовність і коректність щодо учня.
  •    Терпіння й терпимість.
  •    Уміння покращити й підтримати будь-який успіх дитини.
  •    Уміння зберігати дитячі таємниці.
  •    Винахідливість і здатність до експромту.
  •    Ерудиція, знання предмета.

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Методика «Вивчення задоволеності учителів своєю професією й роботою»

Чи задоволені ви…

       Так

Не знаю

Ні

1)

вашою професією;

 

 

 

2)

досягнутими результатами;

 

 

 

3)

взаєминами з адміністрацією школи;

 

 

 

4)

взаєминами з колегами;

 

 

 

5)

взаєминами з учнями;

 

 

 

6)

взаєминами з батьками учнів;

 

 

 

7)

ставленням учнів до вашого предмета;

 

 

 

8)

ставленням до вашого предмета педагогічного колективу;

 

 

 

9)

ставленням батьків учнів до вашого предмета;

 

 

 

10)

своєю професійною підготовкою в цілому;

 

 

 

11)

своєю методичною підготовкою;

 

 

 

12)

своєю теоретичною підготовкою;

 

 

 

13)

своєю організаційною підготовкою;

 

 

 

14)

навчальною програмою;

 

 

 

15)

матеріальною базою школи;

 

 

 

16)

місцем роботи;

 

 

 

17)

заробітною платнею?

 

 

 

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Анкета для вивчення соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо із запропонованих варіантів у Вас своя відповідь то вкажіть номер питання та запишіть свою відповідь на відведеному місці.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Висновок: _________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Валеріївна Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 липня 2018
Переглядів
1327
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку