Діагностичний інструментарій для супроводу вчителів в атестаційний період включає наступні рівні: 1. Рівень професійної компетентності вчителя; 2. Рівень комунікативних навичок педагога; 3. Самооцінка; 4. Психоемоційний стан педагога; 5. Стиль викладання предмета
Психологічний супровід педагогічного працівника
під час атестації
1.Прізвище_____Шевченко_________________________________________________________________________________
Ім'я _____Анна___________________ По батькові _____Анатоліївна__________________________________________
2. Дата, місяць, рік народження _______22 грудня 1991 року_________________________________________
3.Базова освіта(повна назва навчального закладу, рік закінчення) Черкаський національний університет ім.. Б.Хмельницького, 2014 р.___________________________________________
факультет_психологічний_________________________________________________________________________________
спеціальність за дипломом_________практична психологія___________________________________________
5. Додаткова професійна освіта__________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
6. Повна назва освітньої установи _____Ірдинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів________
_______________________________________________________________________________________________________________
10. Стаж роботи на даній посаді _____3 р.________________________________________________________________
11. Навантаження, згідно зі штатним розкладом_____36,5 год_______________________________________
12. Кваліфікаційна категорія_____спеціаліст________________________________________________________
13. Звання, нагороди ______________________________________________________________________________________
14.Контактні телефони (робочий, домашній, мобільний)___346-284 роб.________________________
___+380987230447 моб.___________________________________________________________________________________
І. Діагностична програма оцінки діяльності вчителя
№ |
Дата проведення |
Методика проведення |
Результат роботи |
1 |
|
Тест «Чи вмієте Ви контролювати себе» |
Вчитель володієте низьким комунікативним контролем. Поведінка стійка, не вважає за потрібне її змінювати в залежності від ситуації. Здатний до щирого саморозкриття в спілкуванні. Окремі люди вважають його “незручним у спілкуванні” через надмірну прямолінійність. |
2 |
|
Самотест «Шляхи розвитку» |
Вчитель «хочу знати, але не можу себе змінити», це свідчить про середній рівень саморозвитку та самопізнання. |
3 |
|
Анкета для виявлення здатності вчителя до саморозвитку |
У вчителя відсутня чітка система саморозвитку. |
2. Рівень комунікативних навичок педагога
№ |
Дата проведення |
Методика проведення |
Результат роботи |
1 |
|
Оцінка рівня комунікабельності вчителя (За В.Ф. Ряховського) |
Товариськість стихія вчителя. Завжди у курсі усіх справ, любите брати участь в усіх дискусіях, хоча серйозні теми можуть викликати у Вас мігрень і навіть хандру. Охоче берете слово з будь – якого питання, навіть якщо у Вас щодо нього поверхові знання. Всюди почуваєте себе в своїй тарілці. Беретеся за будь – яку справу хоча далеко не завжди можете довести її до кінця. З цієї причини керівники та колеги ставляться до Вас з деяким побоюванням. Задумайтеся над цим |
2 |
|
Невербальна комунікація |
Невербальний репертуар вчителя різноманітний. Який гармонійно вписується в розмову, здатний адекватно та умісно його використовувати. |
3. Самооцінка
№ |
Дата проведення |
Методика проведення |
Результат роботи |
1 |
|
Методика оцінки направленості особистості |
1 октант – владність, лідерство виявляє впевненість у собі, вміння бути хорошим порадником, організатором, якості лідера. 2 октант – незалежність, домінування вказує на впевненість, незалежність, орієнтацію на змагання у взаєминах з іншими 3 октант – прямолінійність, агресивність виявляє щирість, безпосередність, прямолінійність, настирність у досягненні мети. 4 октант – недовірливість, скептицизм реалістичність суджень та вчинків, скептичність так нонконформізм. 5 октант – покірність, сором’язливість скромність, нерішучість, схильність перебирати на себе чужі обов’язки. 6 октант – залежність, слухняність потреба у довірі та підтримці з боку оточуючих, в їх увазі. 7 октант – співробітництво, конвенційність прагнення підкреслити свою належність до більшості, нестримність у виявленні своєї доброзичливості до інших 8 октант – відповідальність, великодушність підкреслений альтруїзм, гіперсоціальні налаштування, м’якосердність, надмірна послужливість. |
2 |
|
Тест «Визначте, на якому рівні Ви перебуваєте як вчитель» |
Вчитель обрав високий рівень це значить, що він досконало володіє розробленими раніше методрозробками (майстерність), роблячи для себе „відкриття“, не збагачуючи при цьому науку та досвід.
|
4. Психоемоційний стан педагога
№ |
Дата проведення |
Методика проведення |
Результат роботи |
1 |
|
Анкета «Умови успіху діяльності педагога» |
Умовами успіху для вчителя являється:
|
2 |
|
Вивчення задоволеності своєї професією |
Вчитель має низький ступінь незадоволеністю роботою. |
3 |
|
Соціометрія |
Вчитель має середній рівень задоволеності колективом та роботою. |
5. Стиль викладання предмета
№ |
Дата проведення |
Методика проведення |
Результат роботи |
1 |
|
Індивідуальний стиль викладання |
У викладанні домінує демократичний стиль. |
2 |
|
Спостереження за уроками |
Вчитель заохочує самостійний вибір посильних завдань, спонукає учнів до задавання спонукальних запитання. Має індивідуальний підхід до кожного учня. |
6. Рівень креативності вчителя
№ |
Дата проведення |
Методика проведення |
Результат роботи |
1 |
|
Спостереження за уроками |
|
2 |
|
Спостереження за позакласними заходами |
|
Висновки: У ході проведеного дослідження та після отриманих результатів можна зробити наступні висновки. Вчитель має середній комунікативний контроль, щирий, але стриманий у своїх емоційних проявах. Йому слід більше рахуватися у своїй поведінці з оточуючими. Також йому властивий низький рівень саморозвитку та самопізнання. У вчителя відсутня чітка система саморозвитку. Невербальний репертуар вчителя різноманітний. Який гармонійно вписується в розмову, здатний адекватно та умісно його використовувати. Досконало володіє розробленими раніше методрозробками (майстерність), роблячи для себе „відкриття“, не збагачуючи при цьому науку та досвід. Головною умовою успіху для вчителя являється: тактовність і коректність щодо учня. Вчитель має низький ступінь незадоволеністю роботою та середній рівень задоволеності колективом.
Рекомендації:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Картка психологічної діагностики ________________________________________________________
1. Тест «Чи вмієте Ви контролювати себе». (Так +, ні -)
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Самотест „ Шляхи розвитку“ (Так +, ні -)
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Анкета для виявлення здатності вчителя до саморозвитку
5 - якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;
4 - скоріше відповідає, ніж ні;
3 - і так, і ні;
2 - скоріше не відповідає;
1 - не відповідає.
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Рівень комунікативних навичок педагога
1. Оцінка комунікабельності вчителя (Так +, ні -, іноді +-)
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Самооцінка
1. Методика оцінки направленості особистості
Бланк для відповідей
Актуальне Я
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
1 октант |
2 октант |
3 октант |
4 октант |
Актуальне Я
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
94 |
95 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
5 октант |
6 октант |
7 октант |
8 октант |
Ідеальне Я
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
1 октант |
2 октант |
3 октант |
4 октант |
Ідеальне Я
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
5 октант |
6 октант |
7 октант |
8 октант |
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підкресліть, як на Вашу думки ви оціюєте на якому рівні Ви перебуваєте як вчитель.
1. Найвищий рівень. Вчитель постійно прагне до саморозвитку і творчості та реалізує ці прагнення.
2. Дуже високий рівень. Вчитель проявляє творчість у вузькому розумінні слова як пошук і знаходження об’єктивно нових задач, методів, способів, прийомів, форм, засобів навчання і виховання (новаторства).
3. Високий рівень. Вчитель досконало володіє розробленими раніше методрозробками (майстерність), роблячи для себе „відкриття“, не збагачуючи при цьому науку та досвід.
4. Середній рівень. Вчитель володіє вміннями в загальному вигляді, приблизно, невпевнено.
5. Низький рівень. Вчитель не володіє необхідними вміннями і відчуває труднощі.
6. Дуже низький рівень. Вчитель не володіє вміннями, допускає помилки.
7. Найнижчий рівень. Вчитель внутрішньо закритий для професійного розвитку, він не володіє необхідними вміннями і не прагне до оволодіння ними.
4. Психоемоційний стан педагога
1. Анкета «Умови успіху діяльності педагога»
Проранжуйте (від 1 до 12) в порядку важливості:
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№ |
Чи задоволені ви… |
Так |
Не знаю |
Ні |
1) |
вашою професією; |
|
|
|
2) |
досягнутими результатами; |
|
|
|
3) |
взаєминами з адміністрацією школи; |
|
|
|
4) |
взаєминами з колегами; |
|
|
|
5) |
взаєминами з учнями; |
|
|
|
6) |
взаєминами з батьками учнів; |
|
|
|
7) |
ставленням учнів до вашого предмета; |
|
|
|
8) |
ставленням до вашого предмета педагогічного колективу; |
|
|
|
9) |
ставленням батьків учнів до вашого предмета; |
|
|
|
10) |
своєю професійною підготовкою в цілому; |
|
|
|
11) |
своєю методичною підготовкою; |
|
|
|
12) |
своєю теоретичною підготовкою; |
|
|
|
13) |
своєю організаційною підготовкою; |
|
|
|
14) |
навчальною програмою; |
|
|
|
15) |
матеріальною базою школи; |
|
|
|
16) |
місцем роботи; |
|
|
|
17) |
заробітною платнею? |
|
|
|
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Анкета для вивчення соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі.
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
14. |
15. |
16. |
17. |
18. |
19. |
20. |
21. |
22. |
23. |
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
26. |
27. |
28. |
29. |
30. |
31. |
32. |
33. |
34. |
35. |
36. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Якщо із запропонованих варіантів у Вас своя відповідь то вкажіть номер питання та запишіть свою відповідь на відведеному місці.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок: _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________