Діагностика психологічної готовності дітей до шкільного навчання

Про матеріал
Діагностичний методичний комплекс, спрямований на визначення рівня психологічної готовності дітей із нормальним типом розвитку та слабозорих до шкільного навчання, складається з 20 діагностичних методик, об’єднаних у два діагностичні блоки: особистісна та інтелектуальна готовність.
Перегляд файлу

ДІАГНОСТИКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ

ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

 

Я-соціальне

1. Назви своє повне ім’я.____________________________________________

2. Скільки тобі років? Коли у тебе день народження?____________________

3. Ти хлопчик чи дівчинка? А ким ти станеш у майбутньому: мамою чи татом, тіткою чи дядьком?__________________________________________

4. У тебе є брат чи сестра? Хто старший?_____________________________

_________________________________________________________________

5. Як звуть твоїх батьків? Ким вони працюють?________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

6. Де ти живеш? Яка твоя адреса?____________________________________

__________________________________________________________________

 

Я-фізичне

7. З яких частин складається твоє тіло?________________________________

__________________________________________________________________

8. Якого кольору твоя шкіра?_________________________________________

9. Який у тебе колір очей?___________________________________________

10. Яке у тебе волосся (довжина, колір, хвилясте чи пряме)?______________

__________________________________________________________________

11. Якого ти зросту (високий, низький); якої статури (худенький, повненький)?______________________________________________________

12. На кого зі своїх рідних ти схожий (на маму, тата, бабусю і т. п.)?

_________________________________________________________________

 

Я-психічне

13. Розкажи, яка ти людина. Наприклад, добра, хитра тощо.______________

__________________________________________________________________

17. Що ти вважаєш своїм?___________________________________________

15. Що тобі не подобається?__________________________________________

16. Що ти вмієш робити?_____________________________________________

__________________________________________________________________

14. Що ти любиш?__________________________________________________

18. Чого тобі хочеться понад усе?_____________________________________

__________________________________________________________________

 

Емоційно-оцінний блок

19. Чим ти відрізняєшся від інших дітей?______________________________

__________________________________________________________________

20. Ти сам собі подобаєшся? Чим? Що тобі в собі подобається найбільше?

__________________________________________________________________

Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої О.А.

21. Що ти хотів би змінити в собі (чого позбутися)? Чому?_______________

__________________________________________________________________

22. А іншим людям ти подобаєшся? Чому?____________________________

__________________________________________________________________

23. А яким тебе хочуть бачити інші (тато, мама, брат/сестра, товариші, вихователі)? Чому?_________________________________________________

__________________________________________________________________

24. Як ти вважаєш, чи всі твої бажання можуть здійснитися?

__________________________________________________________________

 

Поведінковий блок

25. Чи часто тобі роблять зауваження батьки, вихователі? Чому?_______________________________________________________________________________________________________________________________

26. Що ти вмієш робити самостійно, без допомоги дорослого?___________________________________________________________________________________________________________________________

27. Ти любиш виконувати доручення дорослого? Які? Чому?______________________________________________________________________________________________________________________________

28. Які обов’язки у тебе є вдома, в садочку? Які обов’язки тобі приємні, а які ні?_________________________________________________________________________________________________________________________________

29. Що ти робиш, коли батьки не можуть виконати твоє прохання одразу (наприклад, купити іграшку, яка тобі дуже подобається)?_______________________________________________________________________________________________________________________

30. Коли ти лишаєшся без нагляду дорослих (вихователя, батьків), ти поводишся так само, як і в їх присутності, чи якось інакше? Як саме?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Дата: ______________    Клас (група) ________________

 

Практичний психолог        О.А.Сєргєєва

 

 Діагностичний інструментарій практичного психолога Сєргєєвої О.А.  Страница 1

 

doc
Додано
30 березня 2020
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку