Робота містить два варіанти для виконання.Тестові завдання на знання теорії та завдання відкритого типу для письмового виконання. Виконала вчитель початкових класів Харківської загальноосвітньої школи №164 Заваліпіч Катерина Володимирівна
Діагностувальна робота з української мови
учня 3-___ класу
Прізвище ім’я ____________________________________________
з теми «Речення. Головні члени речення»
1.Що таке речення?
А) Слово або кілька слів; Б) Слово або кілька словосполучень.
В) Слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;
2.Якими бувають речення за метою висловлювання?
А) окличні і неокличні; Б) розповідні, питальні, спонукальні;
В) розповідні, окличні,спонукальні.
3.Знайди питальне речення.
А) Знайдіться, речі! Б) Шукаю своє перо. В)Де поділося моє перо?
4. Знайдіть слова звертання та виділить його.
А) Мама вирішила сходити в магазин. Б) Мама виходить з магазину.
В) Мамо, вийди з магазину!
5.Що є основою речення?
А) Другорядні члени речення; Б)Найкоротші слова в реченні;
В) Головні члени речення: підмет і присудок;
6. Прочитай речення. Знайди та підкресли підмет та присудок у кожному реченні.
Настала золота осінь. Листочки тихо падають з дерев на землю. Діти залюбки спостерігають за листопадом.
7. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань.
У кущах хлопці знайшли великий мурашник.
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________.
9. Склади речення із звертанням. Не забудь про розділові знаки.
___________________________________________________________________________
Діагностувальна робота з української мови
учня 3-___ класу
Прізвище ім’я ____________________________________________
з теми «Речення. Головні члени речення»
1.Знайди питальне речення.
А) Добрий день! Б) Шукаю своє перо. В) Який сьогодні день?
2. Знайдіть слова звертання та виділить його.
А) Мамо, вийди з магазину! Б) Мама виходить з магазину.
В) Мама вирішила сходити в магазин.
3.Що таке речення?
А) Слово або кілька словосполучень; Б) Слово або кілька слів.
В) Слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;
4. Якими бувають речення за метою висловлювання?
А) окличні і неокличні; Б) розповідні, питальні, спонукальні;
В) розповідні, окличні,спонукальні.
5. Що є основою речення?
А) Підмет і присудок; Б)Найкоротші слова в реченні;
В) Другорядні члени речення.
6. Прочитай речення. Знайди та підкресли підмет та присудок у кожному реченні.
Почався сильний дощ. Дорослі швидко стрибають через калюжі. А діти залюбки взувають гумові чоботи.
7. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань.
У воді котик побачив кумедне відображення.
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________;
___________________(______________)_____________________.
9. Склади речення із звертанням. Не забудь про розділові знаки.
___________________________________________________________________________