Діагностувальна (контрольна) робота
за ГР 4
Дієслово. Форми дієслова. Вид дієслова.
Теперішній, минулий та майбутній часи дієслова.
I варіант
Завдання 1—6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише одна правильна. За кожне правильно виконане завдання — 0,5 б.
А Везти, везіння, веселий;
Б зеленіти, зелений, зелень;
В вітати, вітаєш, вітатиму;
Г названо, назва, названий.
А писати, пишеш, писатиму;
Б виспівуємо, малює, шиєш;
В іскриться, береже, сипати;
Г подивилась, розуміє, очікуватиме.
А ловити, кидати, їсть;
Б впасти, накивати, дивлюся;
Г кусати, пекти, бити.
А перемогти, зібрати, прочитати;
Б читати, мив, писатиму;
В давати, розкидав, спостерігає;
Г насипав, відповідає, малює.
А Якось непомітно настала зима.
Б Під білосніжною ковдрою заснула трава.
В Співають ідучи дівчата.
Г Вимитий до блиску посуд стояв на столі.
А біжимо, вишиваєте, малюю;
Б марнуєш, чекаю, хоче;
В сіємо, пише, смієшся;
Г майструю, кланяємося, креслю.
Завдання 7 – 8 на встановлення відповідності.
Дієслова
1 мити, пекти А дієприслівник
2 світить, несе Б неозначена форма (інфінітив)
3 морозить, нездоровиться В особове дієслово
4 вимитий, скопана Г безособова форма
8. Установіть відповідність між дієсловами та часами дієслів ( 1, 5 б.).
1 запитаю, буду писати А теперішній
2 роблю, несу Б минулий
3 світило, допустив В майбутній час проста форма
Г майбутній час
Завдання 9 – 10 – письмова відповідь. Виконайте завдання.
Їхати, сіяти, писати.
Підписати, вивчити, навчити, малювати, читати, склеїти, сфотографувати, вірити, тривожитися, полюбити, намагатися, піднятися.
Життя прожити – не поле перейти.
Навчила його мати пісні співати.
Розпрягайте, хлопці, коні та й лягайте спочивать.
II варіант
Завдання 1—6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише одна правильна. За кожне правильно виконане завдання — 0,5 б.
А малюю, заповнений, читати;
Б чекаю, читатиму, усміхнеться;
В мовчати, заспівавши, емігрувати;
Г існуватимуть, клеймо, похилений.
А подивилась, зеленіє, виспівуємо;
Б зварили, спустила, розуміє;
В мовчав, не ждуть, знає;
Г творитиму, буду писати, намалюю.
А морозить, палає, таланить;
Б не судилося, темніє, приїхав;
В встала, міряє, видніється;
Г розказав, помито, світає.
А пише, намалював, мовчить;
Б запам`ятав, вивчив, пошила;
В прочитали, накивав, спостерігає;
Г писати, дивився, випікати.
А Марко слухав церковні дзвони.
Б Оксана, причепурена до свята, була найкращою.
В Реве та стогне Дніпр широкий…
Г Не називаю її раєм тїї хатиночки у гаю…
А ловили, кладу, виріс;
Б навчила, розумію, шепоче;
В варили, вірив, голосували;
Г мию, говорив, пишеш.
Завдання 7 – 8 на встановлення відповідності.
Д майб. ч., 2 – ос, одн, недокон. В.
1 пити, нести А дієприслівник
2 ліпить, кладе Б неозначена форма (інфінітив)
3 тепліє, нещастить В дієприкметник
4 поцілована, скупаний Г особова форма
5 прочитавши, шукаючи безособова форма
Завдання 9 – 10 – письмова відповідь. Виконайте завдання.
Співати, бігти, шукати.
Прочитати, вишити, вчити, майструвати, писати, скосити, усміхатися, полюбити, йти, розуміти, прилинути, заспівати.
Читати – улюблене заняття моєї сестри.
Леся Українка любила грати на фортепіано.
Хотіла б я піснею стати…