Тест з української мови:" Правопис м’якого знака".

Про матеріал
1.Питання: "Яке слово пишеться з м’яким знаком?" Варіанти: пісня, дерево, сонце. Вибір правильної відповіді: пісня. 2.Питання: "Чи пишеться м’який знак після літери 'Д'?" Так / Ні (правильна відповідь: Так). 3.Питання: "Чи пишеться м’який знак після літери 'Ж'?" Так / Ні (правильна відповідь: Ні) 4.В якому слові не пишеться м’який знак? a) Льон b) Лялька c) Пісня Правильна відповідь: a) Льон 5.Після якої літери завжди пишеться м’який знак? a) Л b) Ж c) Т Правильна відповідь: a) Л 6.В якому слові м’який знак не пишеться? a) Лялька b) Кінь c) Пісня Правильна відповідь: a) Лялька 7.В якому слові м’який знак пишеться після літери 'Н'? a) Льон b) Кінь c) Мрія Правильна відповідь: b) Кінь . 8.Яке слово написано правильно? a) Льодяник b) Льодьник c) Льодянник Правильна відповідь: a) Льодяник
Перегляд файлу

Практичні завдання

Вправа 1 «Розпізнай принцип оцінювання»

1.1   Оберіть один з прикладів ситуацій з процесу навчання. Для кожної ситуації:

-     Визначте, який принцип студентоцентрованого оцінювання порушено або реалізовано.

-     Запропонуйте спосіб, як вдосконалити ситуацію для дотримання принципів.

Приклади ситуацій:

1.   Викладач оголосив підсумкові оцінки, але студенти не знають, за якими критеріями їх оцінено.

2.   Один із студентів отримує додатковий час на виконання завдання через індивідуальні потреби, але це викликало обурення інших.

3.   Студенти не знають про свої прогалини у знаннях, бо не отримали зворотного зв’язку після тестування.

4.   Студенти проводять взаємооцінювання, але їм не пояснили, як це робити об’єктивно.

1.2. Рефлексія. Запишіть  у кількох реченнях: Що нового він дізнався про принципи студентоцентрованого оцінювання; як ці принципи можна застосувати у власній практиці.

Вимоги до оформлення роботи:
 

  • Переписати приклад, який ви обрали для аналізу.
  • Визначити принцип студентоцентрованого оцінювання,  який було порушено або реалізовано і дати пояснення.
  • Проведіть рефлексію (за питаннями)

Вправа 1: Розпізнай принцип оцінювання


1.1. Обраний приклад:

Приклад 1.
Викладач оголосив підсумкові оцінки, але студенти не знають, за якими критеріями їх оцінено.


Визначення принципу студентоцентрованого оцінювання:

Порушено принцип прозорості оцінювання. Цей принцип передбачає, що студенти мають бути заздалегідь ознайомлені з критеріями, за якими їх оцінюватимуть, а також мати чітке уявлення про свій прогрес.

Пояснення:

Коли студенти не знають критеріїв оцінювання, це створює відчуття несправедливості та нерозуміння, що саме вплинуло на кінцевий результат. Це може знизити мотивацію до навчання та довіру до викладача.


Пропозиція вдосконалення ситуації:

  1. Перед початком роботи над завданням викладач має надати чіткі критерії оцінювання у вигляді зрозумілих для студентів рубрик чи чек-листів.
  2. Після оголошення оцінок викладач може організувати індивідуальний або груповий зворотний зв’язок, де пояснить, як оцінка співвідноситься з критеріями.
  3. Для посилення прозорості варто використовувати цифрові інструменти оцінювання (наприклад, Google Classroom), які дозволяють студентам бачити деталі оцінювання.

1.2. Рефлексія:

Я дізналася, що принципи студентоцентрованого оцінювання, такі як прозорість, індивідуалізація та об'єктивність, є ключовими для створення сприятливого навчального середовища. У своїй практиці я планую впроваджувати прозорі рубрики оцінювання, активно застосовувати зворотний зв’язок та навчати студентів самостійно аналізувати власний прогрес. Це дозволить їм краще розуміти свої сильні сторони та сфери, які потребують вдосконалення.


Вимоги до оформлення роботи дотримані:

  • Приклад переписаний та проаналізований.
  • Принцип оцінювання визначено та пояснено.
  • Проведена рефлексія згідно з поставленими питаннями.

 

docx
Додав(-ла)
Маркова Катя
Додано
5 грудня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку