Діагностувальна робота

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з ЯДС для з класу. Робота складена в 2 варіанти за програмою Л. Савченко до підручника Н. Бібік
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота з курсу ЯДС

Учня/учениці_____    класу _______________________________________

1.Що змінилось за останній місяць у природі за твоїми спостереженнями?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Які явища ти спостерігаєш у грудні? Зафарбуй у блакитний колір.

Як поліпшити продуктивність мозку і пам'ять: поради для дорослих і дітей

2.Чим тіла живої природи відрізняються від тіл неживої природи?

Тіла живої природи:

-________________________

-________________________

-________________________

-________________________

3. Пронумеруй відповідною цифрою органи рослин.

Тема: Різноманітність культурних рослин Зміст уроку І. Організаційни

4.Як ти з батьками чи з друзями  можеш допомогти  тваринам  взимку?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Порекомендуй своєму  другові  корисні  для здоров’я продукти, які б ти вибрав  і  для себе .________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дидактична гра «Корисна та шкідлива їжа»                                                                                     

6. Запиши, як саме  ти  плануєш дбати  про своє здоров’я?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Як ти  вважаєш, які три риси характеру допоможуть тобі  досягти успіху.

 

Моя мета – успіх!. Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім.  Олеся Гончара

 

8.Яким письмовим  приладдям  писали люди давніше? Обведи правильну відповідь. 

А) 3D-ручкою   Б) фломастером     В) гусячим пером

Як би тобі хотілось  у  майбутньому  удосконалити своє   письмове  приладдя ?

_________________________________________________________________

9.Допиши речення. Я маю право на: ___________________________________________________________________ ____________________________________________________________________

10. Розподіли народні та державні символи України.

 

Світанок - Національне патріотичне виховання - Народні символи України

Державні -___________________________________________________________

Народні-_________________________________________________________

11.Доповни асоціативний кущ «Що для тебе означає любити Україну?»

 

                               Любити Україну

 

                                                                   Формувальне оцінювання. Вчимо учнів оціночній самостійності.

 

                             Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи

Індекс

Показник

В(високий рівень)

Д(достатній рівень)

С(середній рівень)

П(початковий рівень)

 [3 ПРО 2.1];

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів

Завд., 2.3

 

 

 

 

[3 ПРО 1.4];

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

Завд.1

 

 

 

 

[3 ГІО 2.2]

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

Завд.4,

 

 

 

 

[3 ГІО 8.3];

[3 ГІО 3.1], [3 ГІО 3.2];

Пояснює на прикладах, що означає бути  громадянином/громадянкою України; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати

Завд.11, 8

 

 

 

 

[3 СЗО 2.3], [3 СЗО 3.1], [3 СЗО 3.3];

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників; пояснює вплив їхньої діяльності на життя людей/збереження довкілля

Завд.10

 

 

 

 

 

[3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2]

[3ГІО 6.2];

Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

Завд.9,7

 

 

 

 

[3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2]

Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

Завд.5.6

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку