Підсумкова діагностувальна робота з курсу ЯДС
Учня/учениці_____ класу _______________________________________
1.Що змінилось за останній місяць у природі за твоїми спостереженнями?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Які явища ти спостерігаєш у грудні? Зафарбуй у блакитний колір.
2.Чим тіла живої природи відрізняються від тіл неживої природи?
Тіла живої природи:
-________________________
-________________________
-________________________
-________________________
3. Пронумеруй відповідною цифрою органи рослин.
4.Як ти з батьками чи з друзями можеш допомогти тваринам взимку?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Порекомендуй своєму другові корисні для здоров’я продукти, які б ти вибрав і для себе .________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Запиши, як саме ти плануєш дбати про своє здоров’я?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Як ти вважаєш, які три риси характеру допоможуть тобі досягти успіху.
8.Яким письмовим приладдям писали люди давніше? Обведи правильну відповідь.
А) 3D-ручкою Б) фломастером В) гусячим пером
Як би тобі хотілось у майбутньому удосконалити своє письмове приладдя ?
_________________________________________________________________
9.Допиши речення. Я маю право на: ___________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
10. Розподіли народні та державні символи України.
Державні -___________________________________________________________
Народні-_________________________________________________________
11.Доповни асоціативний кущ «Що для тебе означає любити Україну?»
Любити Україну
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи
Індекс |
Показник |
В(високий рівень) |
Д(достатній рівень) |
С(середній рівень) |
П(початковий рівень) |
[3 ПРО 2.1]; |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів Завд., 2.3 |
|
|
|
|
[3 ПРО 1.4]; |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними Завд.1 |
|
|
|
|
[3 ГІО 2.2] |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил Завд.4, |
|
|
|
|
[3 ГІО 8.3]; [3 ГІО 3.1], [3 ГІО 3.2]; |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином/громадянкою України; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати Завд.11, 8 |
|
|
|
|
[3 СЗО 2.3], [3 СЗО 3.1], [3 СЗО 3.3]; |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників; пояснює вплив їхньої діяльності на життя людей/збереження довкілля Завд.10
|
|
|
|
|
[3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2] [3ГІО 6.2]; |
Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами Завд.9,7 |
|
|
|
|
[3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2] |
Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб Завд.5.6 |
|
|
|
|