Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови. Диктант з завданнями 3 клас ІІ семестр
Перегляд файлу

Діагностувальна робота.( 3- кл.)

 Диктант                                               

                                                 Допомога матері

     Є у вас вірний друг, якого не може замінити ніхто. Це мати. Її ніжність, ласка скрашують вам життя. Ніяка турбота не здається матері важкою, коли вона потрібна її дитині.
    Пригадайте, як часто ви бачили свою маму стомленою, але вона намагалася зробити для вас щось хороше, приємне. Ваші матері працюють, і кожен повинен допомагати своїй неньці, а діло роботящим рукам завжди знайдеться. (64 слова)

                                                  І- варіант

  1.         Знайти і виписати 1 дієслово. Визнач час, число, рід дієслів.
  2.         Виконати звуко- буквений аналіз слова життя
  3.         Поширити речення за запитаннями

Вранці мене ( хто? ) ( як? ) ( що зробила ?) і ( що зробила? ).

  1.         Записати речення, які руки у твоєї мами.

                                            ІІ- варіант

1.Знайти і виписати 1 іменник. Визнач , число, рід іменника.

2.Виконати звуко- буквений аналіз слова роботящі

3.Поширити речення за запитаннями

Вранці мене ( хто? ) ( як? ) ( що зробила ?) і ( що зробила? ).

4.Записати речення, які руки у твоєї мами.

                             Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи

Індекс

Показник

В(високий рівень)

Д(достатній рівень)

С(середній рівень)

П(початковий рівень)

[3 МОВ 3.1];

Дотримується загальних правил письма в одну лінійку

 

 

 

 

[3 МОВ 3.1];

Нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою

 

 

 

 

[3 МОВ 3.3];

Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки.

 

 

 

 

[3 МОВ 4.1];

Встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань

 

 

 

 

[4 МОВ 3.1];

Пише в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел

 

 

 

 

[3 МОВ 4.1]

 

Розрізняє часові форми дієслів

 

 

 

 

[3 МОВ 4.1];

 

 Правильно записує не з дієсловами

 

 

 

 

[3 МОВ 3.1];

Дотримується абзаців,полів зошита в оформленні текстів на письмі

 

 

 

 

 [3 МОВ 3.1];

Оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим

 

 

 

 

[3 МОВ 4.1];

Правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е],[и] в корені, які перевіряються наголосом

 

 

 

 

[4 МОВ 4.1];

Визначає рід і число іменників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку