Діагностувальна робота №5 з української мови 3 клас. Мовна тема "Іменник. Прикметник."

Про матеріал
Діагностувальна робота №5 з української мови за темою "Іменник. Прикметник." 3 клас за підручником М. Захарійчук
Перегляд файлу

                             Діагностувальна робота № 5    Мовна тема                       Варіант 1                 

 Прізвище та ім’я ______________________________________ дата _____________

 

1. Слова, що є назвами предметів – це:

а) іменники              б) прикметники                               в) дієслова

2. В якому рядку всі слова є назвами істот:

а) машина, картина, зошит

б) береза, лілія, ромашка

в) вчитель, бабуся, лікар

3. В якому рядку записані лише прикметники:

а) зима, морозний, заморозив

б) веселий, холодний, вітер

в) високий, тиха, маленька

4. Прикметники в реченні завжди пов’язані з:

а) прикметниками          б) іменниками                 в) дієсловами

5. Подані іменники розподіли у стовпчики за родами:

Мама, дерево, курча, гусак, дідусь, ромашка.

Чол. рід                   Жін. рід                               Сер. рід

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Постав питання від іменників до прикметників і запиши:

дерево ( _______?) фруктове,

погляд ( _______ ?) лагідний,

дівчинка ( _______?) красива,

хмари ( ______ ?) блакитні

 

 

 

7. Доберіть антоніми до поданих прикметників.


 

Широкі- _______________________,       радісна - ________________,

повільний -_____________________ ,        новий -__________________.     

8. Допиши закінчення у прикметників, в дужках скорочено запиши  рід:

веснян…       погода (         )

розумн…      учні (        )

зручн…        одяг (        )

тепл…         проміння (       )

 

9. Спиши, уставляючи закінчення прикметників.

 

Повіває    тепл…   вітерець. З   полів   долинають чудов...   запахи  польов...   квітів. Та раптом на горизонті з ’явилася   чорн…  хмара. За секунду щось гучно  загриміло.  Пішов    рясн…  дощ.

 

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

   Оціни свою роботу

       

                                                         Н 6 (9) -

                                                         Н 7 (1, 2, 4, 5, 6, 7, 8) -

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 5    Мовна тема                       Варіант 2                 

 Прізвище та ім’я ______________________________________ дата _____________

 

 1. Слова, що називають ознаки предметів – це:

а) іменники                           б) прикметники                               в) дієслова

2. В якому рядку всі слова є назвами неістот:

а) машина, картина, зошит

б) береза, лілія, ромашка

в) вчитель, бабуся, лікар

3. В якому рядку записані лише прикметники:

а) літо, теплий, радісна

б) великий, блакитне, дощ

в) худий, гучна, велика

4. Прикметники в реченні завжди пов’язані з:

а) прикметниками          б) іменниками                 в) дієсловами

5. Подані іменники розподіли у стовпчики за родами:

Бабуся, село, немовля, літак, тато, мрія.

Чол. рід                   Жін. рід                               Сер. рід

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Постав питання від іменників до прикметників і запиши:

кошеня ( ______?) грайливе,

голос ( ______?) дзвінкий,

бджілка ( _______ ?) працьовита,

учні ( _____ ?) старанні.

7. Доберіть антоніми до поданих прикметників.

 

Високі - _______________________,       сухий - ________________,

холодний  -_____________________ ,      злий -__________________.

8. Допиши закінчення у прикметників, в дужках скорочено запиши рід:

весел…       пісня (      )

тепл…       обійми (        )

міцн…        хлопець (       )

цікав…        навчання (         )

 

9. Спиши, уставляючи закінчення прикметників.

 

Рясн…  дощ  вгамувався. На небі з’явилось   яскрав…   сонечко.   Зашелестіли   зелен...  дерева. На гілках   берези  заспівав  чорн…  шпак.  Над річкою  засяяла   кольоров…    веселка.

 

__________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Оціни свою роботу

                                                         Н 6 (9) -

                                                         Н 7 (1, 2, 4, 5, 6, 7, 8) -

 

                      


 


 

 

 

 

 

docx
Додано
2 березня
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку