Діагностувальна робота. Аудіювання. Білочка за Катериною Єгорушкіною

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для учнів 3 класів НУШ. Аудіювання. Катерина Єгорушкіна "Білочка"
Перегляд файлу

БІЛОЧКА

У дуплі високого крислатого бука вирувала метушня.

— Ти кігті почистила? Як ми в гості до дідуся й бабусі з такими кíгтями поїдемо?! — роздавала вказівкú мама-Білка, пакуючи валізи.

— Зараз, матусю, — мовила Марта.

— Ромчику, де твоя зубна щітка?

— Я в садоцьку її забув... — відповів малюк. — О, тато плистлибав з боботи!

— Поквáптеся, незабаром потяг! — нагадала мама.

Коли валізи було спаковано, лишилася дрібничка — донести їх до потяга. Тато взяв усе найважче, а мама — усе найцінніше: квитки, бутерброди і малого Ромчика в зуби.

— Шкода, що мене вже так ніхто не вíзьме... — зітхнула Марта.

— Доню, спробуй сама, — сказав тато. — Тут не так уже й високо...

— Невúсоко було в нашому попередньому дуплі! — сердито відповіла білочка.

Марта сиділа на порозі дупла і відчувала, як пáморочиться їй у голові, а серденько гýпає аж у кінчику хвоста. Відколи вони сюди переселилися, вона ще ні разу сама з дупла не вистрибувала... Спочатку тато і мама носили її в зубах, потім — тримали за лапку. А тепер і зуби, і лапи зайняті...

— Доню, у тебе ж хвіст-парашут! — умовляв тато. — Нам, білкам, падати зовсім не страшно. Ми ж не коні!

— А мені страшно... — сказала Марта, огортаючи себе пухнастим хвостом, ніби шáликом. Від тепла їй ставало легше і тремтіння зникало. Та й серце поверталося на місце — туди, де і має бути.

— Гаразд, — сказав тато. — Я зараз спущу валізи на землю і повернуся по тебе.

Стрибати разом із татом майже не страшно: можна роз­пустити свого хвоста-парашута і на хвильку заплющити очі. «Як добре, коли рідні поряд! — думала Марта. — Страшно уявити, що було б, якби ми не втекли від тієї жахливої пожежі...»

Думки стрибали в голові білочки, а в серці був дивний настрій: вона тíшилася, що побачить рідний Горéцьк, і сумувала, бо їхнє дупло вигоріло дотла. Воно було, а тепер майже немає... Уціліли лиш кілька дерев, що росли біля річки. Напевно, набралися вологи від води і вогонь їх не зачепив. Власне, в одному з таких дерев і мешкали дідусь та бабуся. Мама-білочка хотіла забрати їх у Горíшкові Плáвні, та старенькі не погодилися: мовляв, у рідному дуплі і стіни гріють…

— Обережно, двері зачиняються! — сказав провідник пан Борсук, і потяг потихеньку рушив.

За Катериною Єгорушкіною

 

 

27 лютого

Діагностувальна робота. Аудіювання

Учня/ учениці 3-   класу

 

1. Де вирувала метушня?

А. У дуплі високого крислатого дуба

Б. У дуплі високого крислатого бука.

В. У дуплі невисокої гіллястої липи.

2. Встановіть послідовність: т Коли валіза була спакована, залишилася дрібничка – …

А. Тато взяв усе найважче

Б. Мама – усе найцінніше

В. донести їх до потяга.

3. Що взяла у поїздку до дідуся й бабусі мама?

А. Капелюшок

Б. Квитки

В. Бутерброди

Г. Малого Ромчика в зуби

Д. Валізу.

4. Запишіть пропущене слово із дужок

Марта сиділа на порозі ___________________ (нори, дупла, будинку) і відчувала, як паморочиться їй __________________________(у голові, у хвості, у ногах), а серденько ______________________ (тупає, колихає, гупає) аж у кінчику хвоста.

5. Встановіть послідовність: Спочатку тато і мама

А. А тепер і зуби, і лапи зайняті….

Б. носили її в зубах,…

В. потім – тримали за лапку.

6. Про що сказав Марті тато

А. Нам, білкам, падати зовсім не страшно. Ми ж не коні.

Б. Нам, білкам, падати дуже страшно. Ми ж коні.

В. Нам, білкам, падати зовсім треба. Ми ж плазуни.

7. Чому думки стрибали в голові білочки, а в серці був дивний настрій? Встановіть відповідність

  1. Вона тішилася, що ……                                           А. побачить друзів.
  2. І сумувала, бо ………                                                Б. побачить рідний Горецьк.

                                                                                                   В. їхнє дупло вигоріло дотла.

 

8. Місто, в якому мешкають дідусь і бабуся називається ?

А. Горецьк.

Б. Горішкові Плавні.

В. Дуплянськ.

9. Що хотіла зробити мама-білочка?

А. Забрати дідуся й бабусю в Горецьк.
Б. Забрати дідуся й бабусю в Горішкові Плавні?

В. Забрати дідуся й бабусю в Дуплянськ.

10. Виберіть потрібне слово із дужок і запишіть його

Мама-білочка хотіла забрати їх та старенькі ____________________ (погодилися, не погодилися): мовляв, у рідному дуплі і ____________________________ (стіни не гріють, стіни стоять, стіни гріють).

11. Прочитаний твір – це …

А. українська народна казка

Б. авторська казка.

В. усна народна творчість.

Оціни свою роботу

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку