Діагностувальна робота "Числівник"

Про матеріал
Діагностувальна робота дає можливість виявити рівень вивчення теми, вміння дітей знаходити числівники та правильно вживати у мовленні. Завдання, спрямовані на закріплення знань про числівник. У роботі використані різноманітні, що допомагають краще розвивати мовлення, логіку дитини, мислення.
Перегляд файлу

ПІ учня ______________________________________      _________ клас        Дата _________

Діагностувальна робота                    Числівник                                            І варіант

  1. Закінчи речення одним з поданих варіантів:

Числівник – це ……….

а) частина мови;                         б) кількість предметів;

в) самостійна частина мови, що вказує на кількість предметів  та  порядок при лічбі.

 

    2.Запиши пропущені  числа:

Яке число стоїть перед, між і після робочого аркуша | Головоломки для дітей                                                                   

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________
 

 3. Дай відповіді на питання:

         Скільки пальців на одній руці?_________________________

         З скількох осіб складається твоя сім’я? ____________________

         Яке багатоцифрове число у своєму записі має шість нулів?______________________

         Скільки  днів тривали зимові канікули? ______________________________________

 

 4. Запиши, які числа можна записати цими цифрами 5, 6, 9 (цифра використовується один раз)?

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

5.До поданих числівників  постав  питання та підбери іменники підбери іменники:

    Сім _____________________  ,                                   дев’ятьом_____________________ ,

     п’ятнадцять________________ ,                               дванадцятьох___________________ .

 

6. Виправ помилки в поданих числівниках:

            Девять, мільон, одинадцять, шіснацят, девяносто, восім.

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

 

7. Випиши числівники із загадки постав питання. Напиши відгадку.

     Два черевці, чотири вішка, ліжкові подружка.

_____________________________________________________________________

Зеленая галочка без фона в пнг (png) формате_____________________________________________________________________

8. Зроби самооцінку виконаної роботи ( постав галочку     у табличці).

Допомагав  вчитель

Виконав /ла сам/сама

 Завдання легкі

Було важко

 

 

 

 

ПІ учня ______________________________________      _________ клас        Дата _________

Діагностувальна робота                    Числівник                                            І варіант

  1. Закінчи речення одним з поданих варіантів:

Числівник – це ……….

а) самостійна частина мови;                         б) відповідає на питання скільки? котрий?;

в) самостійна частина мови, що вказує на кількість предметів  та  порядок при лічбі.

 

    2.Запиши пропущені  числа:

Qual número vem antes entre e depois da planilha | Jogos de enigma        ________________________________________________                                                        

       _________________________________________________

       _________________________________________________

        _________________________________________________

       _________________________________________________
 

 3. Дай відповіді на питання:

         Скільки пальців на двох руках ?_________________________

         З скількох учнів у твоєму класі? ____________________

        Яке багатоцифрове число у своєму записі має  дев’ять нулів?______________________

         Скільки  місяців має рік? ______________________________________

 

 4. Запиши, які числа можна записати цими цифрами 4, 3, 8 (цифра використовується один раз)?

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

5.До поданих числівників  постав  питання та підбери іменники підбери іменники:

    П’ять _____________________  ,                                   чотирьом _____________________ ,

    шістнадцять________________ ,                                  двадцятьох___________________ .

 

6. Виправ помилки в поданих числівниках:

            Пядесят, мілярд, шіснацять, восімнацять, девяносто, четирі.

 

7. Випиши числівники із загадки постав питання. Напиши відгадку.   

Чотири ноги , сто голочок а шити не вміє.

_____________________________________________________________________

Зеленая галочка без фона в пнг (png) формате_____________________________________________________________________

8. Зроби самооцінку виконаної роботи ( постав галочку     у табличці).

Допомагав  вчитель

Виконав /ла сам/сама

 Завдання легкі

Було важко

 

 

 

 

 

Використані інтернет джерела:

 

 https://www.google.com/search?q=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D

 

https://vseosvita.ua/library/cislivniki-v-zagadkah-ukrainska-mova-3-4-klas-406593.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку