Матеріал до уроку "Людина починається з добра"

Про матеріал
Цей матеріал допоможе здобувачам освіти створити гарний настрій людям, самому собі і для чого це потрібно? - Гарний настрій допомагає людині жити і бути щасливою. Коли тобі радісно. Коли ти щасливий, то будь-яку роботу виконуєш легко і просто, тобі все під силу, ти здатний подолати усі труднощі, а найголовніше – це те, що тобі все вдається. І на душі у тебе радісно, хочеться співати, стрибати, бігати, веселитись – ти усміхаєшся, у тебе гарний настрій! Коли у людини піднесений настрій, вона усміхається! ЇЇ усмішка, наче сонечко, випромінює тепло і любов. - Усміхайтесь матусі й татусеві; усміхайтесь братикові й сестричці; усміхайтесь перехожим, знайомим і незнайомим; усміхайтесь сонечку і небу, пташці і котикові; усміхайтесь усьому світові, бо прийшли ви на Землю жити, любити, радіти, творити добро і бути щасливими! - Долати труднощі старайся, не будь сердитий, а усміхайся.
Перегляд файлу

Людина починається з добра.

І.  Гра «За і проти» або «Зала суду». (Групова робота).

Добро

Зло

+

-

Людина приходить у світ для добра.

Людина –егоїст, думає тільки про себе.

Доброму скрізь добре.

Злі люди – здатні на злочин.

Не проходьте повз нужденного.

Скільки ниточка не в’ється,

а кінець її знайдеться.

З добрим поведешся, добра наберешся.

З лихим зійдешся – свого позбудешся.

З добрим поживеш – добре й переймеш.

Лихий доброго псує.

Добре ім’я – найбільше багатство.

До злого серця -

 таким боком і світ повернеться.

 

ІІ. Гра « Впізнай! Кого стосується дана характеристика? » (Групова робота: 1-а група: адвокати – захищає підсудного  ; 2-а група:  прокурори – знаходити негативне чи позитивне у підсудного; 3-я група: судді – проаналізувати відповіді адвокатів та прокурорів і винести вирок).

?

?

Блакитні очі.

Погляд був похмурий.

Біле, мов спіла пшениця, волосся.

Брови насуплені.

Їй захотілося, щоб цілий світ побачив її усмішку.

В очах злість.

Страх оволодів її серцем.

…не усміхнувся.

Усмішка погасла на лиці.

Погляд його залишився похмурим.

Серце – затремтіло…

… залишився непривітним, злим.

Насторожилась і запитливо глянула…

 

Світ ожив навколо неї.

 

- Довести позитивні і негативні риси характеру певного героя

- З якого твору герої? Хто вони?

ІІІ. Рольова гра «Усмішка, наче сонечко» (Діалогічне мовлення, гра між Питайликом,  Сонечком, Усмішкою.)

-         Як створити гарний настрій людям, самому собі і для чого це потрібно? - Перш за все усміхайтесь!

-         Гарний настрій допомагає людині жити і бути щасливою. Коли тобі радісно. Коли ти щасливий, то будь-яку роботу виконуєш легко і просто, тобі все під силу, ти здатний подолати усі труднощі, а найголовніше – це те, що тобі все вдається. І на душі у тебе радісно, хочеться співати, стрибати, бігати, веселитись – ти усміхаєшся, у тебе гарний настрій! Коли у людини піднесений настрій, вона усміхається! ЇЇ усмішка, наче сонечко, випромінює тепло і любов.

-         Усміхайтесь матусі й татусеві; усміхайтесь братикові й сестричці; усміхайтесь перехожим, знайомим і незнайомим; усміхайтесь сонечку і небу, пташці і котикові; усміхайтесь усьому світові, бо прийшли ви на Землю жити, любити, радіти, творити добро і бути щасливими!

-         Долати труднощі старайся, не будь сердитий, а усміхайся.

(Учні співають пісню про усмішку).

Учень - Сонечко                                        

Всміхнися сонечку вгорі –

Воно таке красиве!

А ввечері всміхнись зорі –

Там так багато дива!

                    Учениця –Квіточка

                     Всміхнися квіточці малій -

Вона красу дарує!

Є стільки радості у ній -

Вона наш зір милує!

Учень - Пташечка

Маленькій пташечці всміхнись,

Що пісеньку співає.

І весело на світ дивись,

Бо все тут місце має!

Учениця - Мама

Всміхнися мамі дорогій

І вітерцеві в полі.

Всміхнися вчительці своїй

І дітлахам у школі.

Учениця - Усмішка.

В життя із усмішкою йди,

І стане всім світліше.

Ти сонечко в душі знайди

 І йди з ним сміливіше!


ІV. Мозаїка. (Групова робота).

-         Скласти таблицю «Які трапляються задачі?»

Математичні

Життєві

Різні – і прості, і складні.

Скільки коштує пляшка молока чи кефіру?

Хитрющі.

Чи знаєте ціну  – шкільної  форми?

Підступні.

А хлібини?

Цікаві

 

-         Які задачі важливіше вміти розв’язувати – математичні чи життєві?

-         Чому ви так думаєте? - Що порадите однокласникам Олега?

  1. Презентація «Нема такого храму, щоб купити маму».

 

-         Мама…Це перше слово, яке з радістю промовляє дитина.

-         Мама, мати, матуся. Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово, бо називає людину, яка для нас: найближча, найдобріша, найкраща, наймиліша.

-         Мама.. Це слово найчастіше повторює людини в хвилини страждання й горя. Матерів мільйони, і всі вони несуть у своїх серцях любов.

-         І кожен скаже: «Найкраща матуся – моя».

 

Молитва дитини за матір.

 

Господи Ісусе Христе, що пригортав малих дітей до Свого серця, вислухай мою щиру молитву. Я не благаю тебе, Христе Благий, ні за що більше, тільки за свою рідну матір. Зішли їй, Пре благий Господи, здоров’я й силу, щоб вона могла далі працювати для мене й опікуватись мною, як і дотепер. Дай мені, Ісусе Христе, щоб я виріс моїй матері на втіху. Це буде моїм найбільшим щастям. А я буду славити тебе вічно. Амінь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У кожного є своя співуча пір’їна

І. Мозкова  атака.

- Які співучі пір’їнки є у людей, портрети яких ви бачите на дошці?

Леся  українка –  …(поетеса).

Леонід Глібов - …(байкар).

Катерина Білокур – (художниця).

Андрій Шевченко – (футболіст).

Софія Ротару –  (співачка).

 

ІІ. Гра «Тільки перший».

…удь…важний…о…ебе,й…о…нших,..е…агуби…вою…півучу…ір’їнку!

(Будь уважний до себе й до інших, не загуби свою співучу пір’їнку!

 

ІІІ. Вправа «Від кого надійшла телеграма?». (Групова робота).

-         Спікери зачитують літературні уривки. Групі потрібно пригадати, від чийого імені в них вимовляються прохання, міркування, накази.

-         -«Хлопчику віддай мою співучу пір’їнку. Я не можу жити без пісні.» (Стрепет – дивовижний птах з казки «Співуча пір’їнка» В Сухомлинського).

-         -«У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого такої пір’їнки немає». (Чоловік, що виріс з маленького хлопчика, з казки «Співуча пір’їнка» В. Сухомлинського).

-         -«Дозвольте вас,  бабусю, колись намалювати. У вас красиві очі і руки вузлуваті!» (Онучка з вірша «Найрідніші голоси Г. Чубач ).

-         -«Ти була мені наче мати, ти служила мені, як могла, кожна кроквочка, кожна лата не жаліла для нас тепла.» (Поет В. Сухомлинський звертається до рідної оселі. Вірш «Ти стоїш не багата й не пишна…» В. Сухомлинський).

-         -«Згода, мир. Але дивись мені: якщо хоч раз іще намалюєш, нізащо не буду миритися.» ( Гунько  з казки « Як Незнайко був художником»М. Носов).

 

ІV.Гра «Прорекламуйте».

- Придумати рекламу до тексту «Пісня тоненької очеретини» В. Чухліб.

  1.     Якщо ви хочете дізнатися про пісню тоненької очеретини, - завітайте на с.197.
  2.     Пам’ятайте, що й «найменший колосок має власний голосок».
  3.     Кожна тварина має свій власний голос :

-         Жаба-скрекотуха – скре-ке-ке!

-         Бугай – Бу! Бу!

-         Деркач – Др - р, др - р!

-         Кулик –Кі – квік! Кі – Квік!

 

V. Створення презентації « Наша співуча пір’їнка?»

Номінації: «Складаємо  поезію», «Міс проза», «Малюємо поезію», «Складаємо казку»,  «Казка мовою фарб».

 

 

 

 

 

 

                                                                        

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

BD18192_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

                

   

 

Складаємо поезію

 

 

Як країна наша… (зветься),

Село де …(живемо)?

Її здавна як … (ведеться)

Вітчизною …(звемо).

 

Прапор нашої …(країни)…                           

Він - …(жовто-блакитний).

Та для нашої …(держави)

Цей же символ…(вічний).

 

Мудрість, силу і …(любов)

Він … (символізує),

Матір, батька і … (дитя)

Ніби він …(малює).

 

Жовтий колір – то…(пшениця),

Що стигне на …(полі),

А блакитний – (небо чисте)-

Символ …(миру й волі).

 

А ось тризуб – це герб …(славний)

В блиску …(золотому).

Це ж важливий …(знак) державний

На тлі …(голубому).

 

 

Третій символ наш – це …(гімн)-

Пісня ця … (велична).

«Ще не вмерла …(України)…,

Сила в ній…(велика).

 

Все про символи  (сказали)

І запам’ятали - …

Гімн, герб, …(прапор)

Ознаки держави.

 

Пісня ця зове до …(волі),

Кличе до …(свободи).

І бажає добра й …(долі)

Всім нашим …(народам).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

Міс проза

 

 

 

 

 

 

 

 

                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              


 

 

 

                          

                          

      

 

 

 

 

 

 

                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні рекомендації до проведення інтерактивних  вправ.

 

«Увага! Увага! У нас надзвичайно важлива подія».

 (Ст. 6).

Перш ніж оголосити тему уроку, необхідно подумати  над тим, щоб дітей заінтригувало б найбільше, викликало б, інтерес, цікавість?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Бондарець Катерина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дідик Маряна
    Дякую за роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маєвська Анна
    Дякую за змістовний матеріал до уроку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Воронцова Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
18 січня
Переглядів
231
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку