Діагностувальна робота з теми “Числівник”
(Завдання з 1-6 оцінюються по 0,5 бала)
1. Вкажіть числівник:
а) двійка;
б) два;
в) подвоїти;
г) двійня.
2. На які розряди за значенням поділяються числівники:
а) якісні, відносні, присвійні;
б) власні та загальні;
в) кількісні та порядкові;
г) прості та складені.
3. Позначте збірний числівник:
а) три;
б) троє;
в) тринадцять;
г) тридцять.
4. Позначте простий числівник:
а) сто десять;
б) третій;
в) одна третя;
г) сорок два.
5. Вкажіть розряд за значенням числівника шістнадцять:
а) кількісний, ціле число;
б) кількісний, дробовий;
в) кількісний, збірний;
г) порядковий.
6. Вкажіть правильну форму орудного відмінка числівника сто:
а) стома;
б) ста;
в) стами;
г) сто.
(Завдання з 7-8 оцінюються по 1 балу)
7. Випишіть спочатку кількісні числівники, потім — порядкові:
1. Кілька чоловіків знали арабську мову.
2. Незграбною ходою трударів йшли двоє вантажників і один каменяр.
3. Слухаю першого грому удари, наче найкращу симфонію в світі.
4. Довжина маршруту першої залізниці складала всього одну цілу і шість десятих кілометра.
8. Запишіть на місці крапок, де потрібно, м’який знак.
Шіст...десят...ом, вісім...десяти, сімдесят...ма, п’ят...десят..., п’ят...ма, дев’ят...мастами, чотир...охсот, шіст...надцят...
(Завдання 9,10 оцінюються по 2 бали)
9. Провідміняйте числівник 645.
10. Прочитайте текст. Запишіть числівники словами, поставивши їх у потрібну форму.
Я навчаюсь у гімназії номер 9 міста Львова. В нашому класі 28 учнів. Серед них 8 - це хлопці, а решта - дівчата. Загалом учнів у школі близько 700. Щодня я маю по 6 уроків. Навчаюсь я 6 днів на тиждень і маю лише 1 вихідний.
(Завдання 11 - 3 бали)
11. Напишіть записку мамі(сестрі, бабусі), вказавши у ній, що ви купили в магазині, скільки за що заплатили, скільки принесли решти, куди пішли, о котрій годині повернетесь. Використайте числівники. Підкресліть складені числівники.