Діагностувальна робота для дитини з особливими освітніми потребами
(адаптація навчальної програми, ІІІ рівень підтримки)
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
І-ІІ рівень (6 балів)
Виконайте тестові завдання, виберіть ОДНУ правильну відповідь.
1. Букву Е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А тр..вожний, ст..повий Б ш..потіти, зб..регти
В д..ректор , з..мувати Г заст..лати, квіт..нь
2. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
А з..економити , зв..язок Б дерев..яний, під..їхати
В св..ятковий, мавп...чий Г духм..яний, м..ячик
3. З м’яким знаком треба писати слово
А промін..чик Б мен..ший
В у хатин..ці Г у скрин..ці
4. Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка
А знан..я, Іл..я Б стат..я, обійст..я
В суд..я, чест..ю Г качен..я, колос..я
5. Суфікс -ськ- матиме прикметник, утворений від іменника
А брат Б ткач
В юнак Г козак
6. У лапки не треба брати власну назву
А печиво Журавлик Б кінофільм Тарас Бульба
В планета Юпітер Г літак Руслан
ІІІ рівень (3 бали)
Спишіть поезію Ліни Костенко . Доберіть заголовок. Випишіть іменники, визначте рід, число й відмінок.
Іще не сніг і навіть ще не іній,
ще чути в полі голос череди.
Здригнувся заєць — ліс такий осінній,
куди не ступиш, все щось шарудить!
Чи, може, це спинається грибочок?
Чи, може, це скрадається хижак?
То пролетить березовий листочок,
То пробіжить невидимий їжак…
Ліна Костенко
ІV рівень (3 бали)
Складіть 1-3 речення про захисників і захисниць нашої країни.