Діагностувальна робота для учнів 5 класу НУШ "Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення"

Про матеріал
Діагностувальна робота містить 11 завдань (з яких 6 - тестового характеру, також завдання, де потрібно скласти різні речення, зробити синтаксичний розбір словосполучення, поширити речення другорядними членами та підкреслити всі члени речення).
Перегляд файлу

Українська мова 5 клас

Діагностувальна робота

Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення.

І варіант

1. Словосполученням є кожне поєднання слів у рядку

А прийшов до школи, овочі та фрукти, намалювати лисенятко

Б щебечуть пташки, люблю фрукти, чудовий ранок

В славна Україна, через необережність, живу близько

Г червона калина, прилетіла до гнізда, повільно йшла

2. Укажіть словосполучення, у якому головне слово − іменник:

А столітнім дубом 

Б виготовив з дуба  

В посадити дуб   

Г прилетів до дуба

3. Лише один головний член є в реченні

А Не гладьте кота проти шерсті.

Б Надворі моросить дощик.

В Наш кіт довго дивиться у вікно.

Г Набігла хмара чорна і закрила останній клапоть неба.

4. Правильно визначено підмет в реченні

А Для друзів відчиняю дім.

Б Прямо над нашою хатою пролітають лебеді.

В Золотий гомін всюди.

Г Не зітхай так безнадійно.

5. Означенням є виділене слово в реченні

А Місто Львів знаходиться на заході України.

Б У нас дружні відносини.

В Мама дала мені пакет з фруктами

Г У саду весело співали дівчата.

6. Обставиною є виділене слово в реченні

А Учні восени прийшли до школи.

Б Він здивовано глянув на неї.

В Діти дружно співали пісні.

Г Опівночі втомлена земля стугоніла.

7. Складіть речення з одним головним членом - присудком.

8. Складіть питальне окличне речення.

9. Складіть речення за схемою: означення, підмет, обставина, присудок.

10. Зробити синтаксичний розбір словосполучення: народитися восени.

11.  Поширте речення другорядними членами (не менше двох). Підкресліть всі члени речення.

Лунає пісня.

 

 

 

 

 

 

Українська мова 5 клас

Діагностувальна робота

Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення.

ІІ варіант

1. Словосполученням є кожне поєднання слів у рядку

А прибіг до школи, мати і батько, налякати звірятко

Б пливуть хмари, збираю ягоди, чудовий світанок

В на Україні, через небезпеку, живу далеко

Г зелена трава, прийшла до школи, швидко бігла

2. Укажіть словосполучення, у якому головне слово − дієслово:

А столітнім дубом 

Б дубовий стіл  

В сидів на дубі   

Г до дуба

3. Лише один головний член є в реченні

А Наш кіт довго дивиться у вікно.

Б Надворі моросить дощик.

В Не гладьте кота проти шерсті.

Г Набігла хмара чорна і закрила останній клапоть неба.

4. Правильно виділений  присудок в реченні

А Для друзів відчиняю дім.

Б Прямо над нашою хатою пролітають лебеді.

В Золотий гомін всюди.

Г Не зітхай так безнадійно.

5. Означенням є виділене слово в реченні

А Мама дала мені пакет з фруктами

Б У нас дружні відносини.

В Місто Львів знаходиться на заході України.

Г У саду весело співали дівчата.

6. Додатком є виділене слово в реченні

А Учні восени прийшли до школи.

Б Він здивовано глянув на неї.

В Діти дружно співали пісні.

Г Опівночі втомлена земля стугоніла.

7. Складіть речення з одним головним членом - підметом.

8. Складіть розповідне окличне речення.

9. Складіть речення за схемою: означення, підмет, присудок, додаток.

10. Зробити синтаксичний розбір словосполучення: малювали вчора .

11.  Поширте речення другорядними членами (не менше двох). Підкресліть всі члени речення.

Сонце сховалось.

docx
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
2161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку