ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМНУШ в 5 класі

Про матеріал
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМНУШ в 5 класі : форми організаціїї освітньої діяльності учнів на уроках мови та літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМНУШ в 5 класі : форми організаціїї освітньої діяльності учнів на уроках мови та літератури. Глибоківський ліцей. Татрбунарської міської ради. Одеської областіВчитель: Монастирліу В. А.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Освітня діяльність у 5 класі має спрямовуватись на сформованість базових особистісних якостей дитини. Міжособистісна злагода. Міжособистісне партнерство. Самостійність. Чуйність. Спостережливість. Креативність. Розсудливість

Номер слайду 4

Головна мета вчителя: - зробити процес навчання творчим, компетентнісно зорієнтованим;- використовувати поряд із традиційними інноваційні технології та вправи;- показати різномаїття інтерактивних методів, вправ та їх поєднання із мультимедійними методами навчання. На уроках української мови здобувачі освіти вчаться:- слухати іншу людину;- формувати власну думку;- аргументувати та дискутувати;- розвивати навички самостійної роботи;- раціонально застосовувати комп’ютерні технології. 

Номер слайду 5

Особливості проведення уроку в НУШФорми, методи, прийоми, ключові компетентності

Номер слайду 6

Класифікація інтерактивних технологій навчання (інтерактивні вправи): Кооперативне: Робота в парах, - в малих групах, - “Ротаційні трійки ”, - “Карусель,“Два – чотири – всі разом ”, - літературні, мовознавчі вікторини, - “Акваріум,(картки, схеми, кросворди, анаграми, творчі завдання)  Колективно-групове:-”Мікрофон”, - “Мозковий штурм”, - “Ажурна пилка”, - “Незакінчені речення ”, - “Навчаючи – учусь”, Нестандартні уроки:урок-гра, урок – казка, урок - подорож, урок – КВК. Ситуативне моделювання. Розігрування ситуацій за ролями (“Рольова гра”, “Драматургія” тощо). Опрацювання дискусійних питань:- Метод “Прес”, -”Займи позицію”, - дискусії, - дебати. 

Номер слайду 7

Інтерактивний урок: Сучасний урок: 1. Розминка, 2. Обґрунтування навчання. 3. Актуалізація. 4. Усвідомлення змісту. 5. Рефлексія. Форми та принципи роботи на етапі актуалізації: ґронування, - «Мозковий штурм, - припущення на основі запропонованих слів. Обдумування, - обмін проблемами, - діаграми, - «Ажурна пилка», - «Асоціативний кущ», - «Почергові запитання».  Рефлексія Використовуються такі інтерактивні прийоми:  “Твір - п’ятихвилинка (есе).“Незакінчені речення ”.“Сенкан”. Стилізація (написання листів, діалогів, монологів).  Творчі завдання: Складання досьє, гумористичних оповідань, лінгвістичних казок, віршів;Написання та захист проектів;Доповнення сюжету твору;Заповнення анкет героїв тощо.

Номер слайду 8

Застосування інтерактивних технологій і вправ на уроках української мови має багато переваг: У роботі задіяні усі учні. Здобувачі освіти вчаться працювати командно. Формується доброзичливе ставлення до опонента. Кожен має можливість пропонувати свою думку. Створюється ситуація успіху. Формуються навички толерантного спілкування. Вчитель виступає як консультант, організатор навчального процесу.

Номер слайду 9

 Висновки. Завдяки використанню на уроках української мови та літератури інтерактивних вправ розвиваються комунікативні вміння й навички; налагоджуються емоційні контакти між учасниками навчального процесу;забезпечується виховне завдання;діти вчаться прислухатися до думки інших. Інтерактивні вправи дають можливість урізноманітнювати форми роботи, акцентувати увагу на основних питаннях.

Номер слайду 10

НУШ – крок в майбутнє,У зоряний час. Розвиток - круто Завжди й повсякчас. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
21 квітня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку