Діагностувальна робота "Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення"

Про матеріал
5 клас. НУШ. Діагностувальна робота. Завдання діагностувальної роботи дають змогу проаналізувати та оцінити такі результати навчання: письмо; читання та аудіювання. Хоча аудіювання - це сприймання інформації на слух, але, на мою думку, коли здобувач освіти читає самостійно, то можна оцінювати завдання пов"язані з текстом, як аудіювання.
Перегляд файлу

5 клас Діагностувальна  робота

«Відомості з синтаксису та пунктуації. Словосполучення. Речення.

 Головні та другорядні члени речення»

1-6 завдання по 0,5 б.

  1. Які є види речень за метою висловлювання?

 А) окличні;

 Б) спонукальні;

 В) неокличні.

 

2. Про який член речення йдеться у визначенні: ... член речення, який називає предмет і відповідає на питання будь-якого відмінка, окрім називного.

 А) означення;

 Б) додаток;

 В) присудок.

 

3. На які питання відповідає обставина?

 А) Хто? Що?

 Б) де?коли?

 В) який? чий?

 

4. У якому реченні виділене слово є означенням?

 А) Сонце вже сховалось за гори.

 Б) Узгір’я хмариною спускалось в море.

 В) Повіяв ранковий вітер.

 

5. У якому реченні виділене слово є додатком?

 А) Шумить, не стихає гроза.

 Б) Червоне сонечко сідає за небокрай.

 В) Соловей щебече дзвінко.

 

6. У якому словосполученні правильно виділене залежне слово?

 А) ця пригода;

 Б) малювати писачком;

 В) стоїть біля хати.

7-8 завдання по 2 бали

7. Установіть відповідність між словами та його характеристикою:

А) підмет               1) Катруся сиділа на лавочці біля хати й розписувала                                                          писанку.

Б) додаток             2) Катруся сиділа на лавочці біля хати й розписувала                                                          писанку.

В) обставина         3) Катруся сиділа на лавочці біля хати й розписувала                                                          писанку.

Г) присудок          4) Катруся сиділа на лавочці біля хати й розписувала                                                          писанку.

8. Розкриваючи дужки, утворіть словосполучення, виділіть головне та залежне слово.

(освячувати, писанка), (кольоровий, писанка), (розписувати, яйце), (почути, дзвони).

 

9. Прочитайте текст та виконай завдання до нього, давши відповідь на усі завдання ПИСЬМОВО).

 Слово "плагіат" давно вже ввійшов до лексикону сучасної людини. І сьогодні нам здається, що ми знаємо про нього все. Але чи насправді це так?

 Чи знаєш ти, що списування домашніх завдань - це теж плагіат?

 Ти знаходиш цікаву інформацію та ділишся нею в соціальних мережах. У цьому немає нічого поганого, якщо ти використаєш її у своєму пості й отримаєш "уподобайки". У школі зовсім інша ситуація: вчителі запитують, звідки інформація, яку ти використав/використала у рефераті чи проєкті, це твоя думка чи ідеї інших авторів? Якщо ти будеш використовувати чужі думки без покликань, списувати й видавати їх за свої - це все плагіат, це може призвести до незадовільних оцінок, низьких балів. ( За "Довідником з академічної доброчесності для школярів").

 Завдання:

1.Знайди у тексті запитання (питальні речення). З якою метою їх використали?(1 бал)

2. Чи допомогли вам уміщені в тексті запитання краще зрозуміти його зміст? Сформулюйте ЩЕ ОДНЕ ЗАПИТАННЯ, яке можна було б увести у текст.(1 бал)

3. Перепиши виділене речення та підкресли у ньому головні та другорядні члени речення.(2 бали)

4. Вислови своє ставлення щодо порушеної проблеми у наведеному тесті.(1 бал)

 

docx
Додано
23 квітня 2023
Переглядів
1733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку