Діагностувальна робота "Досліджую значення слова" 2 клас

Про матеріал
Комбінована діагностувальна робота для 2 класу за темою " Досліджую значення слова". Містить питання відритого та закритого типу.
Перегляд файлу

ПІ _________________________________                                                          22.11.21

Діагностувальна робота.

Досліджую звуки і букви.Склад.Наголос. | Тест з української мови – «На Урок»«Досліджую значення слова»

І варіант

  1. Допоможи Щебетунчику знайти слово за його значенням:

              Стовп на кораблі до якого прикріплені вітрила - …

           а) палуба

           б) штурвал

           в) щогла  

 

2. Вибери рядок в якому слова вжиті в переносному значенні.

А) золоті сережки, золоте сонце

б) гостре слово, золоте листя

в) сумне небо, сумна дівчинка

 

3. Добери до слова сміливий близькі за значенням

а) смішний, кумедний

б) відважний, хоробрий

в) боягузливий, боязкий

4.  З'єднай рисками слова, протилежні за значенням

   

 

 

 

 

 

Давай знайомитись! Прочитай повідомлення Читалочки. Якщо бачиш помилки,  виправ їх. Прочитай повідомлення Щебетунчика. Поясни, що в ньому не так. -  PDF Free Download5. Об’єднай слова в єдину групу

Дуб, пальма, малина, ромашка -  ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­______________________________

Їжак, лисиця, кіт, корова - ___________________________________

 

6. Відгадай слово за описом та порівнянням які загадала Родзинка

Кругле, яскраве, жовте, як золотистий млинець в небі  - ____________

Струнка, білокора, тендітна, як дівчина - ______________

 

Похожее изображение7. Склади два речення зі словом кран.  

Похожее изображениеЗображення, що містить білий, кахель

Автоматично згенерований опис 

 

 

 

 

8. Спиши словосполучення замінюючи виділені слова протилежними за значенням

Зображення, що містить білий, кахель

Автоматично згенерований описЩебетунчик говорить, Читалочка плаче, вогонь горить, мавпеня хоробре.

 

 

 

 

ПІ _________________________________                                                          22.11.21

Діагностувальна робота.

Досліджую звуки і букви.Склад.Наголос. | Тест з української мови – «На Урок»«Досліджую значення слова»

І варіант

  1. Допоможи Щебетунчику знайти слово за його значенням:

              Великий шматок полотна, прикріплений до щогли корабля - …

           а) палуба

           б) вітрило

           в) щогла  

 

2. Вибери рядок в якому слова вжиті в переносному значенні.

А) Солодкий сон, солодка цукерка,  

б) сумне небо, сумна дівчинка

в) золоте колосся, золоті руки

 

3. Добери до слова велелий близькі за значенням

а) смішний, кумедний

б) відважний, хоробрий

в) боягузливий, боязкий

4.  З'єднай рисками слова, протилежні за значенням

   

 

 

 

 

 

Давай знайомитись! Прочитай повідомлення Читалочки. Якщо бачиш помилки,  виправ їх. Прочитай повідомлення Щебетунчика. Поясни, що в ньому не так. -  PDF Free Download5. Об’єднай слова в єдину групу

Шуба, сукня, піджак, сорочка -  ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­______________________________

Голуб, страус, горобець, курка - ___________________________________

 

6. Відгадай слово за описом та порівнянням які загадала Родзинка

Жовта, соковита, солодка, як мед  - ____________

Кругле, яскраве, жовте, як золотистий млинець - ______________

 

Картинки по запросу лисичка7. Склади два речення зі словом лисичка.  

Зображення, що містить білий, кахель

Автоматично згенерований опис 

 

Картинки по запросу лисичка гриб 

 

 

8. Спиши словосполучення замінюючи виділені слова протилежними за значенням

Зображення, що містить білий, кахель

Автоматично згенерований описЩебетунчик мовчить, Читалочка сміється, вогонь погас, мавпеня боягузливе.

 

 

 

Самооцінювання  

Похожее изображение

 

Оцінне судження:

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Сойма Юля Дмитрівна
    Дякую за Вашу працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Колодій Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кирилюк Инна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кернична Наталія Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
5329
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку