Діагностувальна робота з теми «Енергія» 1 варіант
ПІ_____________________________________________Дата___________________
1. Що зробив Номул, щоб стежити за переміщенням Зелепухи? ( 1б.)
а) купив бінокль
б) завантажив спеціальну програму
в) нічого не зробив
2. Що в перекладі з грецької мови означає слово «енергія»? ( 1б.)
а) дія
б) доля в) їжа
3. В якій області знаходиться Кременчуцьке водосховище? ( 1б.)
а) Львівській
б) Кіровоградській
в) Донецькій
4. Зафарбуй слова, які стосуються теми «Енергія». ( 2б.)
5.Поміркуй і запиши відповідь. ( 1,5б.)
Визнач, що є джерелом енергії живлення кожного предмету.
|
|
|
6.Поміркуй і заповни таблицю. ( 4,5б.)
Андрійкові батько розповів, що джерела енергії є поновлювані та непоновлювані. Хлопчик вирішив усю інформацію занотувати у таблицю. Допоможи хлопчику розмістити джерела енергії у колонки таблиці.
Сонце, вода, нафта, газ, торф, вугілля, природне тепло, біопаливо.
Поновлювані джерела |
Непоновлювані джерела |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.Поміркуй і дай відповідь. ( 2б.)
Оксаночка з Марійкою провели дослідження у мікрорайоні. Усі результати дівчатка показали у вигляді діаграми. Дізнайся результати з діаграми.
8. Поміркуй і обери правильне твердження. ( 1б.)
Взимку температура повітря буде нижчою, ніж восени. Для того, щоб заощадити кошти і зберегти тепло, потрібно :
|
Утеплити будинок, квартиру. |
|
Увімкнути обігрівачі. |
|
Вимкнути холодильник та холодильну камеру. |
|
Не відчиняти кватирку. |
|
Ввімкнути світло. |
|
Постелити килими на підлогу. |
9. Поміркуй і напиши, як можна економити електроенергію. ( 2б.)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Прочитай і виконай обчислення ( 2б.)
Запиши, який смаколик вибрав Ян ____________________________.
11. Запиши, що потрібно робити, щоб відновити свою енергію ( 2б.)
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
12. Склади сенкан до слова «Вітер» ( 2,5б.)
1.___________________________
2.___________________________
3.___________________________
4.___________________________
5.___________________________
13. Запиши правила безпечної поведінки під час новорічних свят. ( 1,5б.)
1.__________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________
Самооцінювання
Оцінювання вчителем
№ завд. |
Ключ оцінювання |
Характеристика результатів навчання |
1,2, 3,4, 5,6, 7,8 |
Сформовано - 7-14 б. Формується – 0 -6 б. |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури (орієнтується за змістом прочитаних текстів) Установлює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи Пояснює залежність життя організмів від умов існування Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
2,9, 11, 12, 13 |
Сформовано - 6-9 б. Формується – 0 -5 б. |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення (складання сенкану) Будує зв’язні висловлювання |
3,10 |
Сформовано - 3-4 б. Формується – 0 -2 б. |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
Діагностувальна робота з теми «Енергія» 2 ВАРІАНТ
ПІ_____________________________________________Дата___________________
1. Що в перекладі з грецької мови означає слово «енергія»? ( 1б.)
а) їжа
б) дія
в) доля
2. В якій області знаходиться Кременчуцьке водосховище? ( 1б.)
а) Кіровоградській
б) Донецькій
в) Львівській
3. Що зробив Номул, щоб стежити за переміщенням Зелепухи? ( 1б.)
а) завантажив спеціальну програму
б) нічого не зробив
в) купив бінокль
4. Зафарбуй слова, які стосуються теми «Енергія». ( 2б.)
5. Поміркуй і запиши відповідь. ( 1,5б.)
|
|
|
Визнач, що є джерелом енергії живлення кожного предмету.
6.Поміркуй і заповни таблицю. ( 4,5б.)
Андрійкові батько розповів, що джерела енергії є поновлювані та непоновлювані. Хлопчик вирішив усю інформацію занотувати у таблицю. Допоможи хлопчику розмістити джерела енергії у колонки таблиці.
Вітер, нафта, біопаливо, вугілля, газ, природне тепло, торф, вода,
Поновлювані джерела |
Непоновлювані джерела |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.Поміркуй і дай відповідь. ( 2б.)
Оксаночка з Марійкою провели дослідження у мікрорайоні. Усі результати дівчатка показали у вигляді діаграми. Дізнайся результати з діаграми.
8. Поміркуй і обери правильне твердження. ( 1б.)
Взимку день стає коротшим, а ніч довшою. Для того, щоб заощадити використання електроенергії, потрібно :
|
Помити вікна. |
|
Вимикати електроприлади з розеток. |
|
Вимкнути холодильник та холодильну камеру. |
|
Вмикати обігрівач. |
|
Не вимикати світло на ніч. |
|
Використовувати енергозберігаючі лампи. |
9. Поміркуй і напиши, як можна зберігати тепло ( в будинку) ( 2б.)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
10. Прочитай і виконай обчислення ( 2б.)
Запиши, який смаколик вибрав Ян ____________________________.
11. Запиши, що ти робиш, щоб відновити свою енергію. ( 2б.)
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
12. Склади сенкан до слова «Сонце» ( 2,5б.)
1.___________________________
2.___________________________
3.___________________________
4.___________________________
5.___________________________
13. Запиши правила безпечної поведінки під час зимових канікул. ( 1,5б.)
1.__________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________
Самооцінювання
Оцінювання вчителем
Бланк оцінювання
№ завд. |
Ключ оцінювання |
Характеристика результатів навчання |
1,2, 3,4, 5,6, 7,8 |
Сформовано - 7-14 б. Формується – 0 -6 б. |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури (орієнтується за змістом прочитаних текстів) Установлює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи Пояснює залежність життя організмів від умов існування Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
2,9, 11, 12, 13 |
Сформовано - 6-9 б. Формується – 0 -5 б. |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення (складання сенкану) Будує зв’язні висловлювання |
3,10 |
Сформовано - 3-4 б. Формується – 0 -2 б. |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |