Діагностувальна робота "Енергія"

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з предмету "Я досліджую світ" (3 клас НУШ) на тему "Енергія", за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. За Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить різні завдання, а також таблицю оцінювання і самооцінювання учня .
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми «Енергія»            1 варіант     

ПІ_____________________________________________Дата___________________

1. Що зробив Номул, щоб стежити за переміщенням Зелепухи? ( 1б.)

а) купив бінокль

б) завантажив спеціальну програму

в) нічого не зробив

2. Що в перекладі з грецької мови означає слово «енергія»? ( 1б.)

а) дія

б) доля в) їжа

3. В якій області знаходиться Кременчуцьке водосховище?  ( 1б.)

а) Львівській

б) Кіровоградській

в) Донецькій

4. Зафарбуй слова, які стосуються теми «Енергія». ( 2б.)

 

 

 

5.Поміркуй і запиши відповідь. ( 1,5б.)

      Визнач, що є джерелом енергії живлення  кожного предмету.

ᐈ Ноутбуки фотография, фотографии ноутбук | скачать на Depositphotos®

 

 

картинки для детей паровоз (с изображениями) | Бесплатная графика, Поезд,  Детский рисунок

C:\Users\U\Downloads\ecological-green-solar-panel-with-tree-and-sun-cartoon-vector-illustration-graphic-design-R32T9Y.jpg

6.Поміркуй і заповни таблицю.  ( 4,5б.)

Енергозбереження у побуті - BIBLIO-NIVKIАндрійкові батько розповів, що джерела енергії є поновлювані та непоновлювані. Хлопчик вирішив усю інформацію занотувати у таблицю. Допоможи хлопчику розмістити джерела енергії у колонки таблиці.

Сонце, вода, нафта, газ, торф, вугілля, природне тепло, біопаливо.

Поновлювані джерела

Непоновлювані джерела

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Поміркуй і дай відповідь. ( 2б.)

Оксаночка з  Марійкою провели дослідження у  мікрорайоні. Усі результати дівчатка показали у вигляді діаграми. Дізнайся результати з діаграми.

  •                 Скількох  людей опитали дівчатка ?    
  •                 Скільки людей вирішили, що для того, щоб поновити енергію потрібно переглянути мультик і відпочити?
  •                 На скільки більше людей вибрали відпочивати, ніж переглянути фільм (передачу) ?
  •                 У скільки разів менше людей вибрали провести час з друзями, ніж відпочити?

8. Поміркуй і обери правильне твердження. ( 1б.)

Взимку  температура повітря буде нижчою, ніж восени. Для того, щоб заощадити кошти і зберегти тепло, потрібно :

 

Как сохранить тепло в домах? - Энергоэффективность, теплозбережение и  экономия воды, газа и электричества в Украине - Zyma.in.uaУтеплити будинок, квартиру.

 

Увімкнути обігрівачі.

 

Вимкнути холодильник та холодильну камеру.

 

Не відчиняти кватирку.

 

Ввімкнути світло.

 

Постелити килими на підлогу.

 

700+ Free Response & Question Illustrations - Pixabay9. Поміркуй і напиши, як можна економити електроенергію. ( 2б.)

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 10. Прочитай і виконай обчислення ( 2б.)

Запиши, який смаколик вибрав Ян ____________________________.

11. Запиши, що потрібно робити, щоб відновити свою енергію ( 2б.)

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

12. Склади сенкан до слова «Вітер»  ( 2,5б.)

1.___________________________

2.___________________________

3.___________________________

4.___________________________

5.___________________________

13. Запиши правила безпечної поведінки під час новорічних свят. ( 1,5б.)

1.__________________________________________________________________

2.__________________________________________________________________

3.__________________________________________________________________

Самооцінювання

 

 

Оцінювання вчителем

 

завд.

Ключ оцінювання

Характеристика результатів навчання

1,2, 3,4, 5,6, 7,8

Сформовано - 7-14 б.

Формується –  0 -6 б.

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури (орієнтується за змістом прочитаних текстів)

Установлює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

Пояснює залежність життя організмів від умов існування

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

2,9, 11, 12, 13

Сформовано - 6-9 б.

Формується –  0 -5 б.

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення (складання сенкану)

Будує зв’язні висловлювання

3,10

Сформовано - 3-4 б.

Формується –  0 -2 б.

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Енергія»           2 ВАРІАНТ             

ПІ_____________________________________________Дата___________________

1. Що в перекладі з грецької мови означає слово «енергія»? ( 1б.)

а) їжа

б) дія

в) доля

2. В якій області знаходиться Кременчуцьке водосховище? ( 1б.)

а) Кіровоградській

б) Донецькій

в) Львівській

3. Що зробив Номул, щоб стежити за переміщенням Зелепухи? ( 1б.)

а) завантажив спеціальну програму

б) нічого не зробив

в) купив бінокль

4. Зафарбуй слова, які стосуються теми «Енергія». ( 2б.)

 

 

 

5. Поміркуй і запиши відповідь. ( 1,5б.)

Граффити : уличное искусство или вандализм

Photo from album "Вазы с цветами, букеты" on (с изображениями) | Цветы,  Букет, Природа

Як намалювати свічник олівцем поетапно?

Визнач, що є джерелом енергії живлення  кожного предмету.

6.Поміркуй і заповни таблицю. ( 4,5б.)

Енергозбереження у побуті - BIBLIO-NIVKIАндрійкові батько розповів, що джерела енергії є поновлювані та непоновлювані. Хлопчик вирішив усю інформацію занотувати у таблицю. Допоможи хлопчику розмістити джерела енергії у колонки таблиці.

Вітер, нафта, біопаливо, вугілля, газ, природне тепло, торф, вода,

Поновлювані джерела

Непоновлювані джерела

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Поміркуй і дай відповідь. ( 2б.)

Оксаночка з  Марійкою провели дослідження у  мікрорайоні. Усі результати дівчатка показали у вигляді діаграми. Дізнайся результати з діаграми.

  •                 У скільки разів менше людей вибрали провести час з друзями, ніж відпочити?
  •                 Скільки людей вирішили, що для того, щоб поновити енергію потрібно переглянути мультик і відпочити?
  •                 На скільки більше людей вибрали відпочивати, ніж переглянути фільм (передачу) ?
  •                 Скількох  людей опитали дівчатка ?    

8. Поміркуй і обери правильне твердження. ( 1б.)

Взимку  день стає коротшим, а ніч довшою. Для того, щоб заощадити використання електроенергії, потрібно :

 

Как сохранить тепло в домах? - Энергоэффективность, теплозбережение и  экономия воды, газа и электричества в Украине - Zyma.in.uaПомити вікна.

 

Вимикати електроприлади з розеток.

 

Вимкнути холодильник та холодильну камеру.

 

Вмикати обігрівач.

 

Не вимикати світло на ніч.

 

Використовувати енергозберігаючі лампи.

 

9. Поміркуй і напиши, як можна зберігати тепло ( в будинку) ( 2б.)

________________________________________________________________

________________________________________________________________

10. Прочитай і виконай обчислення ( 2б.)

Запиши, який смаколик вибрав Ян ____________________________.

11. Запиши, що ти робиш, щоб відновити свою енергію. ( 2б.)

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

12. Склади сенкан до слова «Сонце» ( 2,5б.)

1.___________________________

2.___________________________

3.___________________________

4.___________________________

5.___________________________

13. Запиши правила безпечної поведінки під час зимових канікул. ( 1,5б.)

1.__________________________________________________________________

2.__________________________________________________________________

3.__________________________________________________________________

Самооцінювання

 

Оцінювання вчителем

Бланк оцінювання

завд.

Ключ оцінювання

Характеристика результатів навчання

1,2, 3,4, 5,6, 7,8

Сформовано - 7-14 б.

Формується –  0 -6 б.

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури (орієнтується за змістом прочитаних текстів)

Установлює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

Пояснює залежність життя організмів від умов існування

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

2,9, 11, 12, 13

Сформовано - 6-9 б.

Формується –  0 -5 б.

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення (складання сенкану)

Будує зв’язні висловлювання

3,10

Сформовано - 3-4 б.

Формується –  0 -2 б.

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку