Діагностувальна робота
« Іменник»
І варіант
1.Іменник – це…
а) частина слова;
б) частина мови;
в) підмет;
2.Початковою формою іменника є:
а) форма кличного відмінка;
б) форма знахідного відмінка;
в) форма називного відмінка;
3.Розподіли іменники в три колонки за родами.
Чол. рід Жін. рід Середн. рід
Петрушка, чай, цукор, сіль, сало,масло, сметана, хліб, молоко.
4.Постав іменники у формі давального, орудного та місцевого відмінків.
Д. в. О. в. М. в.
Рука
Комаха
Піч
5.Спиши текст. Заміни іменники в дужках. Визнач їх відмінок.
Криничка
Над ( криничка ) в (е/ и ) рба схилилась. На ( гілка ) глиняний кухоль висить. Не минають люди (криничка). Ось і (Т / т)етянка і ( М / м ) иколка поверталися з ( ліс ),то й завернули до ( криничка ). Вона пригостила їх (водиця ).
Василь Чухліб
Діагностувальна робота
« Іменник»
ІІ варіант
1.Іменник вказує на:
а) назву предмета;
б) ознаку предмета;
в) дію предмета;
2.Іменники змінюються за:
а)числами та відмінками;
б)родами,числами та відмінками;
в) відмінками;
3.Розподіли іменники у три колонки за родами:
Чол. рід Жін. рід Середн. рід
Сонечко, яблуко, хрін, перець, капуста, манго,горох, цибуля, морква.
4.Постав іменники у формі давального, орудного та місцевих відмінків.
Д.в. О.в. М. в.
Любов
Сіль
Муха
5.Спиши текст. Заміни іменники в дужках. Визнач їх відмінок.
Рушник
Рушник на ( стіна ) - давній наш звичай. Не було жодної ( оселя ) в (У/у...країна), якої не пр ( и/е ) крашав би рушник. Хата без ( рушники), казали в народі, - що родина без ( діти ). Рушник був ( обличчя ) оселі.
Самооцінювання.
Постав відповідну позначку, яка показує твою думку щодо виконаної роботи.
Мені подобалося виконувати цю роботу: так____ трішки_____ ні____
Завдання були для мене: легкими___ незвичними _____ складними____
Для виконання роботи я скористався / скористалася допомогою:
Учнів_____ учителя / учительки _______ підручника ______