Діагностувальна робота "Корисні копалини. Грунт"

Про матеріал
Діагностувальна робота №4 "Корисні копалини. Грунти", 3 клас (за підручником Т.Гільберг та С.Тарнавської)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №4

з теми «Гірські породи й корисні копалини. Ґрунт»

 

Прізвище, ім’я ________________________________________

             Дата _______________

        

  1. Гірські породи – це…

    верхній родючий шар землі.

     породи, які використовують люди. 

     природні тіла, які знаходяться в глибинах землі та на її  поверхні.

  1. Усі гірські породи, які використовують люди – це ________________________

__________________________.

  1. Дай визначення поняттю «родовище»? __________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Доповни таблицю. Наведи приклади корисних копалин, які добувають у такий спосіб.

 

 

 

 

 

 

  1. З’єднай стрілками групи корисних копалин.

 

           Залізна руда                          Паливні                                 Газ

             Торф                                       Рудні                                    Пісок

            Мідна руда                           Будівельні                             Граніт

            Кам’яне вугілля                                                                   Вапняк

  1. Назви стани, в яких перебувають гірські породи. Наведи приклади корисних копалин, які перебувають у цих станах.

 

 

 

 

 

  1. Які корисні копалин позначають такими умовними позначками? Напиши.

Урок "Корисні копалини"умовні позначення корисних копалин​ - Школьные Знания.comумовні позначення корисних копалин​ - Школьные Знания.com

Урок "Корисні копалини"Урок "Корисні копалини"умовні позначення корисних копалин​ - Школьные Знания.com

  1.  
  1. Ґрунт – це____________________________________________________________

_____________________________________________________________Основна властивість ґрунтуце __________________________

 

   9. Доповни схему.

 

 

  1. Вибери істинні твердження. Познач +

_ Перегній покращує родючість ґрунту.

_  Ґрунт – це середовище для життя живих організмів.

_  Рослини не впливають на утворення ґрунту.

_  Найбільша цінність ґрунту – його родючість.

_  Насадження лісів призводить до руйнування родючого шару ґрунту.

_  Родючість ґрунту залежить від його вмісту в ньому вологи.

  1. Назви чинники, які руйнують ґрунт.

_____________________________________________________________________

______________________________________________________

  1. Які заходи потрібно проводити для збереження ґрунту? Напиши.

          _____________________________________________________________________

          _____________________________________________________________________

         ____________________________________________________________                                  

         ____________________________________________________________

         ____________________________________________________________

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

                                                            Легкі                                     Складні                            Дуже  складні

Вміння

Завдання

В.р

Д.р

С.р

П.р

1.Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природн. і штучних матеріалів

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

6.Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

Бланк Оцінювання

docx
Додано
25 листопада
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку