Діагностувальна робота №2
Математичні вирази. Рівності Нерівності.
Задача 1
На клумбі розквітло 6 троянд, жоржин – у 3 рази більше, а гладіолусів – у 2 рази менше ніж жоржин. Скільки гладіолусів розквітло на клумбі?
№2
5∙5+25 (17+18):5
7∙3+21:7 75-(13-7) ∙7
50-63:7 6∙9-39
28:4∙6 75-13-49:7
№3
Знайди значення виразу х∙7+31, якщо х=5; х=7.
№4
Накресли два відрізки: перший – завдовжки 12см, а другий – у 4 рази коротший.
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Очікувані результати навчання |
№ завдання
|
Рівень
|
Застосовує математику для розв’язування життєвих ситуацій
|
|
|
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій
|
|
|
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює
|
|
|
Класифікує, порівнює, узагальнює об'єкти |
|
|
Встановлює кількість об'єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
Здійснює обчислення усно та письмово
|
|
|