Діагностувальна робота. Мовна тема "Іменник" 4 клас

Про матеріал

Діагностувальна робота. Мовна тема "Іменник" 4 клас. За підручником М. Захарійчук.

Перегляд файлу

ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________

Діагностувальна робота № 4. Мовна тема  «Іменник»

І варіант

Пригадуємо відомості про іменник з Мовкою та Суржиком.

1. Іменник – це частина мови,  яка називає …

а) ознаку предмета;     б) назву предмета;        в) дію предмета.

 

 2. Початковою  формою іменника є…

а) форма Н.в.  множини;              б) форма Кл.в. однини;            в) форма Н.в. однини.

 

3. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

 

а) голуб, дахом, Миколі;        б) столяр, магазин, олівець;        в) олівця, правдою, на машині.

 

4. Познач групу загальних іменників.

а)  Дніпро , Михайло, Кривий Ріг;                              б) Шевченко, телефон, домівка;

                                   

                                                  в) літак, людина, озеро.

 

5. Познач групу іменників з абстрактним значенням.

 

а) голуб, щастя, думки;         б) доброта, книга,  здоров’я;        в) кохання,  тиша,   знання.

 

6. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

          Д.в.                                                                 М.в.

доріжка    ________________                         __________________

урок          ________________                        __________________

піч            ________________                        __________________

 

7. Запиши подані іменники в О.в.

   форсаж    _______________                       Маша _________________

   надія       _______________                       стіл    _________________

радість      ________________                     паморозь ________________

 

8. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід  іменників.

 Вечірньому,  з’явилася, на, зірка, перша.

________________________________________________________________

 

9. Заповни таблицю.

Істоти

Неістоти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

1

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

6

 

 

 

 

9

 

10

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Заповни кросворд.

По горизонталі:

1. Число іменників, що означають два і більше предметів.

2. Рід, який можна визначити за допомогою слів «він», «мій», «цей».

3. Рід, який можна визначити за допомогою слів «воно», «моє», «це».

9. Число іменників, що означають один предмет.

 

По вертикалі:

4. Відмінок, який не потребує питань і прийменників, форма звертання.

5. Відмінок, іменники в якому відповідають на запитання «ким?», «чим?».

6. Відмінок, у якому іменники вживаються завжди з прийменниками.

7. Рід, який можна визначити за допомогою слів «вона», «моя», «ця».

8. Відмінок, іменники в якому відповідають  питання «кому?», «чому?»

10. Самий перший відмінок.

 

11. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.

 Дрімає з..мовий (лісом). Холод скував д..рева і запорошив їх (сніг). Застигли білі (береза) і могутні (дуб). Повисли до (з..мля) тоненькі (гілочка) верби. Вони стали схожі на металеві (дріт). Мовчки дрімають зелені (сосна). Тільки іноді пролунає дрібне стукотіння (дятел).

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5.  Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

 

              Цікавими для тебе виявилися завдання

                   № ______________________

 

 

ПІ дитини _____________________________________________ Дата __________________

Діагностувальна робота № 4 .Мовна тема «Іменник»

ІІ варіант

Пригадуємо відомості про іменник з Мовкою та Суржиком.

1. Іменник – це частина мови,  яка називає …

а) дію предмета;     б) назву предмета;        в) ознаку предмета.

 

2. Познач групу питань, на які можуть відповідати  іменники.

а) кого?,  якому?, чому?, що зробив?;

б) кого?, чому?, чим?, на кому?;

в) кого? що зроблять?, кому? кого?.

 

3. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

 

а) школа , ідея,  молоко;                                              б) столяром , магазин, олівця;     

                                      

                                       в) олівці , кривда , на руці.

 

4. Познач групу загальних іменників.

а)  Дніпро , Михайло, Кривий Ріг;                              б) Шевченко, телефон, домівка;

                                   

                                                  в) літак, людина, озеро.

 

5. Познач групу іменників з абстрактним значенням.

 

а) телефон , щастя, думки;         б) доброта, книга,  здоров’я;        в) мрія ,  тиша,   привіт.

 

6. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

          Д.в.                                                                 М.в.

книжка    ________________                         __________________

школа        ________________                        __________________

сіль          ________________                        __________________

 

7. Запиши подані іменники в О.в.

   гараж    _______________                       каша _________________

   край      _______________                       закон    _________________

совість      ________________                   вуаль ________________

 

8. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід  іменників.

 На ,  сяяв,   темному,  ясний,  небі,  місяць.

________________________________________________________________

 

 

 

 

9. Заповни таблицю.

Істоти

Неістоти

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.

 Білокоса чарівна з..ма примчала на білім (кінь) у сади і парки. Торкнулася чарівною (паличка) верхівок д..рев. І заіскрились на них кришталеві шати. У в..сокому холодному (небо) повільно пливуть хмари, ніби великі білі (корабель).

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. Створи свій  «банк»  іменників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №____________________________________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №_______________________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№____________________________________
  4.  Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №________________________________
  5.  Мені було дуже важко. № ____________________________________________________________

 

             Цікавими для тебе виявилися завдання

                        № ______________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Гаврикова Лариса Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачик Світлана Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лисак Іванна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Підгурська Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Тущенко Віра Володимирівна
    Дякую за ваш труд.Чудова робота.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Дейкіна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ткачук Нина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
39080
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку