У представленій розробці подано діагностувальну роботу для учнів 3 класу з літературного читання по темі "Іскринки творчості". Тести складаються із 10 запитань. Даний матеріал допоможе вчителю перевірити рівень знань учнів з даної теми.
Діагностувальна робота.Тести з читання 3 клас
Тема «Іскринки творчості»
1. Що означає слово «фантазія»?
А) спостережливість
Б) уява, вигадка
В) дослідження
2.Визнач тип тексту «Співуча пір’їнка»
А) вірш
Б) оповідання
В) казка
3.З якого вірша цей рядок «пише, розчулений лісом»?
А) «Ліс і лис»
Б )«Намалюю вітер тихий»
В) «Лісове коріння»
4. Які ознаки вітру називає юний художник у вірші «Намалюю вітер»?
А) тихий, ніжний, дощовий і сніжний
Б) поривчастий, легенький
В) сильний
5.Напиши, які порівняння у вірші «Лісове коріння»
А) мов каченя бокате
Б) мов сонечко
В) мов равлик
Г) мов лисиця
Д)мов смішна залітна птиця
Е)мов ведмедик
6. Хто автор оповідання «Тут усе є…»?
А) В.Сухомлинський
Б)Олександр Єфімов
В)Галина Малик
7. Кому із дійових осіб у оповіданні «Тут усе є….» вдалося побачити дива?
А) Борису
Б)Світлані
В)Віті
Г)Олі
8. Які образні вислови у вірші «Розмова з фортепіано» передають різні настрої?
А)як грім гуркоче
Б) як соловей співає
В) як пісня бджілки дзвін високий
9.З чим порівнює автор спів стрепета?
А) звучання найтоншої струни
Б) на мелодійну пісеньку
В) на пісню вітру в тонкій стеблині очерету
10. Про що міг написати вірша Лис із вірша «Лис і ліс»? Пофантазуй і напиши.