Діагностувальна робота. " Слухаємо голоси природи" 5 клас НУШ

Про матеріал
Діагностувальнальна робота "Слухаємо голоси природи" містить різнорівневі завдання. Робота побудована за матеріалом підручника О.М. Ніколенко Зарубіжна література 5 клас, охоплює творчість Дж.Кітса, Р. Кіплінга, Е. Сетона-Томпсона.
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота № 3

СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ       (Дж. Кітс, Р. Кіплінг, Е. С. Томпсон)

 

I –й  рівень. Тест (3 бали)    стокові фото, фото роялті-фрі та зображення на тему лу гріс - сірий вовк - вовк фотографії

1. Курумпо – це…..

А рослина;  Б долина;  В тварина; Г дитина.


2.Бланка була:

А білою вовчицею   Б сірою оленихою  В рудою росомахою.

  1. Мауглі  важав  своєю родиною зграю

А шакалів; Б вовків ; В ведмедів;  Г слонів.

  1. Закон Джунглів забороняв:

А полювати на Людину; Б ображати слабких; В обирати ватажків

 


  1. Вірш Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна» переклав українською мовою

А Василь Мисик;  Б Дмитро Паламарчук; В Максим Рильський; Г. Микола Лукаш.


  1. У вірші «Про коника та цвіркуна» йдеться про такі пори року, як

А весна і літо; Б літо і осінь; В літо і зима; Г зима і весна

 

ІІ-й рівень. Установіть відповідність (3 бали).

1.Установіть відповідність.

Персонаж                                     Висловлювання

 

А. Балу                                    А . «Каяття не рятує від кари…»

Б. Мауглі                                Б. «Він – Людина, і ніхто з нас не може подивитись йому в очі!»

В. Шер-Хан                            В. «Вони бояться тільки мене. І мають на це поважні причини».

Г. Багіра                                  Г «Дитинча моє! Віддайте його мені»

 

2.Установіть відповідність.

Художній образ                                   Дія

 

1.Цвіркун                                      А мовчать серед гілок

2.зима                                            Б заводить пісню

3.Коник                                         В.  поля заковує

4. птахи                                          Г. поймає гори й доли

 

3. Установіть відповідність.

Персонаж            

1.Теннерей

2.Лобо

3.рудий вовк

4.оповідач

Характеристика

А «…відзначався нечуваною спритністю. Ходили чутки, буцім він легко наздоганяв прудконогу антилопу».

Б «Безталанний герой!..»

В «Спливали дні. Я визнав, що вкотре мене спіткала невдача».

Г «Техасець був чудово споряджений для полювання…»

 

 

ІІІ- й рівень ( 3 бали)

  1. Напишіть, за якими Законами живуть у світі Джунглів (за твором «Мауглі» Р. Кіплінга).
  2. Назвіть вчинки  Лобо, які підтверджують кмітливість вовка. Як вони впливають на ставлення людини до супротивника?
  3. Поясніть, що таке пейзаж. Які бувають види пейзажів?

 

ІV-й рівень  (3 бали)

Напишіть міні-твір на тему: «Чим мене захопив прочитаний твір?» («Мауглі» або «Лобо» - 1 на вибір) – 5-6 речень.


 


 

docx
Додано
11 лютого
Переглядів
5146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку