Діагностувальна робота
« Текст. Речення»
1.Обери правильну відповідь.
Що таке текст?
а) речення;
б) слова;
в)зв’язані за змістом речення;
2.Речення – це…
а)текст;
б)словосполучення;
в)група слів,що виражає закінчену думку;
3.Визнач тип речення за метою висловлювання.
Діти,бережіть красу рідного краю!
а) питальне;
б) спонукальне;
в) розповідне;
4. Вкінці кожного речення постав потрібний знак.
Як гарно в лісі А скільки тут грибів Он майнула білка Куди вона зникла Де її дупло А ось летить павук Куди він летить
5.Познач речення ,які утворюють текст.
а) Після літа настає осінь. Через село протікає річка. Школярі ходили збирати гриби. Випав пухнастий сніг.
б) Після літа настає осінь. Восени сонце менше гріє. Дме холодний вітер. Сірі хмари вкривають небо . Часто йдуть дощі.
в)Часто йдуть дощі. Дме холодний вітер. Після літа настає осінь. Восени сонце менше гріє.
6.З поданих слів склади і запиши речення.
до, пішли, лісу, ми, навесні.
китиці, вербичка, розпустила.
7.Заміни слова в дужках так, щоб утворилося речення. Запиши його.
Під ( дерево ) в густій ( трава ) їжачиха влаштувала гніздо.