Діагностувальнана робота №2 з ЯДС
«Я і моя сім'я»
Прізвище, ім’я ____________________________________________________________
Дата__________________
а) усіх людей, які живуть в одній країні;
б) усіх учнів, які навчаються в одній школі;
в) усіх людей, які їдуть в одному автобусі.
а) швидкості світла;
б) зміні погодних умов;
в) науковим відкриттям і праці людей.
_________________________________________________________________________.
____________ ____________ ____________ _____________ ____________ ____________
____________ ____________ ____________ _____________ ____________ ____________
Довідка: Леся Українка, Леонід Каденюк, Валерій Залужний, Тарас Шевченко, Ніна Матвієнко, Мартін Купер.
а) клас; б) сім’я; в) друзі.
а) законами; б) обов’язками; в) традиціями.
6. Обери правила, які не є запорукою щасливої родини:
а) любити і поважати один одного;
б) часто сваритися;
в) виконувати свої обов'язки;
г) допомагати одне одному;
д) не прислухатися до порад;
е) дбати про здоров'я (своє і рідних);
є) не святкувати разом свята.
7. Михайлик підготував інформацію про те, на що витрачають гроші в його сім’ї. Розглянь діаграму і дай відповіді на питання:
Які витрати ти б відніс/віднесла до першочергових? _________________________________
Які витрати належать до непередбачуваних? _______________________________________
Яких витрат можна уникнути, вони є необов’язковими? _____________________________
На що сім’я витрачає найбільше коштів? __________________________________________
8. Уяви, що батьки на тиждень виділили тобі кишенькові гроші у розмірі 200 грн. Що ти зробиш з цими грошима? Чи всі витратиш відразу? На що витратиш? Напиши про це.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
9. Яке визначення «успішної людини» на твою думку більш точне. Познач +
⃝ Успішна людина – це багата людина.
⃝ Успішна людина –це та яка досягла високих результатів і упевнена в собі.
⃝ Успішна людина – це та, про яку всі знають.
10. Чи є в тебе мрія? Яка саме? _________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
11. Які конкретні кроки ти плануєш зробити для здійснення своєї мрії?
1. ________________________________________________________
2. ________________________________________________________
3. ________________________________________________________
4. ________________________________________________________
5. ________________________________________________________
12. Яка людина може стати успішною? Напиши.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Я молодець, у мене все вийшло
Мені ще потрібна допомога вчителя
Мені було дуже важко
Бланк оцінювання
Вміння |
Завдання |
Має значні успіхи (В.р) |
Демонструє помітний прогрес (Д.р) |
Досягає результату з допомогою вчителя (С.р) |
Потребує уваги та допомоги (П.р) |
1.Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином/громадянкоюУкраїни; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати. |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
2. Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників. |
3 |
|
|
|
|
3.Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. |
6 |
|
|
|
|
4.Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб. |
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|