(ЯВИЩА ПРИРОДИ. ТІЛА І РЕЧОВИНИ)
Прізвище, ім’я учня ______________________________________________________
Дата__________________
1. Встав пропущене слово.
Усі зміни, що відбуваються в природі, мають назву __________________ природи.
А) природні явища Б) стихійні явища В) сезонні явища
3. З’єднай лініями визначення стихійного явища з його назвою.
Повінь руйнівний вітер.
Ураган небезпечні природні явища, які завдають величезної шкоди населенню.
Стихійні явища це стихійне лихо, що відзначається затопленням частини суходолу водою.
4. Познач ˅ правила поведінки під час стихійного лиха.
Зберігайте спокій, уникайте паніки.
Закрийте вікна та відійдіть від них подалі.
Вийдіть на балкон і покличте на допомогу.
Не можна допомагати людям з інвалідністю, дітям.
Вимкніть електроприлади.
Не користуйтеся ліфтом. Використовуйте лише сходи.
_________________ ________________ ________________
_________________ _________________ ________________
_____________________ ____________________ ________________________
А) найбільшої річки України_______________________________________________________
Б) морів, які омивають Україну______________________________________________________
9. Зпиши, що входить до складу повітря.
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________
Тіла |
Речовини |
Явища природи
|
|
|
|
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Бланк оцінювання
Вміння |
Завдання |
В.р |
Д.р |
С.р |
П.р |
1.Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природн. і штучних матеріалів |
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
2.Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
3. Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх |
7 |
|
|
|
|
5.Знаходить і показує на карті Україну,материки,океани та інші об’єкти відповідно до навчальн. завдання |
8 |
|
|
|
|
6.Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
12 |
|
|
|
|
5.Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
4 |
|
|
|
|