Діагностувальна робота "Явища природи. Тіла і речовини"

Про матеріал
Діагностувальна робота №3 "Явища природи. Тіла і речовини",3 клас (за підручником Т.Гільберг та С.Тарнавської)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3

(ЯВИЩА ПРИРОДИ. ТІЛА І РЕЧОВИНИ)

Прізвище, ім’я учня ______________________________________________________

Дата__________________

1.     Встав пропущене слово.

Усі зміни, що відбуваються в природі, мають назву __________________ природи.

  1.          Небезпечні природні явища, які завдають величезної шкоди населенню, це...

  А)  природні явища        Б) стихійні явища         В) сезонні явища

 3.     З’єднай лініями визначення стихійного явища з його назвою.

Повінь                                       руйнівний вітер.

Ураган                                       небезпечні природні явища,                                                     які завдають величезної шкоди населенню.

Стихійні явища                                це стихійне лихо, що відзначається                                                             затопленням частини  суходолу  водою.

4.       Познач ˅ правила поведінки під час стихійного лиха.

                      Зберігайте спокій, уникайте паніки.

Закрийте вікна та відійдіть від них подалі.

Вийдіть на балкон і покличте на допомогу.

Не можна допомагати людям з інвалідністю, дітям.

Вимкніть електроприлади.

Не користуйтеся ліфтом. Використовуйте лише сходи.

 

  1.           Назви і підпиши предмет і речовину, з якої його зроблено.

 

       

 

 

         _________________                        ________________                     ________________                     

     _________________                        _________________                   ________________

 

  1.                Підпиши агрегатні стани води

 

 

 

    _____________________                   ____________________              ________________________    

 

  1.                Розглянь схему річки й підпиши її частини.  
  1. C:\Users\Ірина Фролова\Desktop\0200rc24-3ba7-538x303.jpg_______________________
  2. _______________________
  3. _______________________
  4. _______________________
  5. _______________________

 

                           

  1. Запиши назви:

      А) найбільшої річки України_______________________________________________________

Б) морів, які омивають Україну______________________________________________________

9. Зпиши, що входить до складу повітря.

        ______________________________                                 

        ______________________________                                                                 

        ______________________________

        ______________________________

        ______________________________

 

 

  1. Флізелінові фотошпалери ніч 368x254 см 3D Ландшафт Море Повний місяць на  пляжі (13999V8) +клей купить по цене 1800,00 грнЗобрази на малюнках стрілками червоного кольору переміщення повітря вдень і вночі над суходолом і водною поверхнею.

День Балтийского моря - А знаете ли вы что… - ЦБС для детей г. Севастополя

 

 

 

 

 

  1. Відгадай загадки. Запиши слова-відгадки у таблицю.

 

  1. Попід дах серед зими всілись білі кажани. І донизу головою продрімали до весни.
  2. Якщо зустрінеш на дорозі, то зав’язнуть сильно ноги. А зробити миску або вазу – вона знадобиться відразу.
  3. Глянь, на небі біла вата хоче сонечко сховати. Мене просять і чекають, а як покажусь, усі тікають.

 

Тіла

Речовини

Явища природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши заходи, які потрібно провести для збереження чистоти повітря.

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання

Вміння

Завдання

В.р

Д.р

С.р

П.р

1.Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природн. і штучних матеріалів

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

2.Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

3. Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх

7

 

 

 

 

5.Знаходить і показує на карті Україну,материки,океани та інші  об’єкти відповідно до навчальн. завдання

8

 

 

 

 

6.Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

12

 

 

 

 

5.Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

4

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку