ПІ учня_________________________________
Дата_____________________
Діагностувальна робота з теми «Іменник»
І варіант
1. Іменник -
а) частина мови, що називає ознаку предмету
б) частина мови, що означає дію предмета
в) частина мови, що називає предмет
2. На яке питання відповідають іменники назви неістот?
а ) Що ?
б) Хто ?
в) Котрий ?
3. Визнач, у якому рядку усі іменники є власними назвами.
а) місто, Київ, село, Дністер;
б) річка, Десна, Польща, Тернопіль;
в) Львів, Дніпро, Іван Петрович, Шевченко;
г) ім’я, Руслана, Миколаїв, прізвище.
4. Подані іменники запиши в множині.
Заєць - _________________.
Книга - _________________.
Струмок - ________________.
5. Спиши іменники. Визнач рід.
Село, казка, озеро, пшениця, портфель, лимон.
Зразок – село с. р.,
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_______________________________________________________
6. Складіть словосполучення, використовуючі
прикметники в, за, під, на
Їхати, автобус ___________________________________
залізти, дерево __________________________________
покласти, ялинка _______________________________
ховатися, паркан ________________________________
7 . Спиши , вставляючи потрібні за змістом іменники .
Настала холодна ( що ? ) … . Випав білий пухнастий ( що ? ) … .
Дуже раді зимі ( хто ? ) … . Вони катаються ( на чому ? ) … , … , … .
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Прізвище учня_________________________________
Дата_____________________
Діагностувальна робота з теми «Іменник»
ІІ варіант
1. Іменники – це … .
а) частина мови, що називає дію предмета
б) частина мови, що називає предмет
в) частина мови, що називає ознаку предмету
2. На яке питання відповідають іменники назви істот ?
а ) Що ?
б) Хто ?
в) Котрий ?
3. Визнач, у якому рядку усі іменники є власними назвами.
а) місто, Рівне, село, Карпати;
б) річка, Десна, країна, Тернопіль;
в) Львів, Дніпро, Іван Петрович, Білокур;
г) кличка, Богдан , Миколаїв, прізвище.
4. Подані іменники запиши в однині.
Хвилі – _________________ .
Діти – ________________.
Яблука – ________________.
6. Спиши іменники. Визнач рід.
Травичка, небо, дощик, риба, робот, озеро.
Зразок: травичка ( ж.р. ),
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Складіть словосполучення, використовуючі
прикметники в, за, під, на
покласти, пенал ___________________________________
наклеїти, папір __________________________________
заховати, подушка _______________________________
ховатися, дерево ________________________________
8.Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.
(Хто?) … ходять до школи. У портфель вони складають (що?) …, … .
У класі вони сидять (за чим?) … . Щодня у школярів є уроки (чого?) … .
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи:
Самоаналіз
Мені було дуже легко |
|
Можу працювати краще |
|
Мені потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
Коментар вчителя ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень |
Високий |
Достатній
|
Середній |
Початковий
|
|
|
|
|