Діагностувальна робота з теми "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота розрахована на виявлення наявного рівня знань, умінь та практичних навичок, здобутих під час вивчення теми "Іменник".
Перегляд файлу

 Діагностувальна робота з теми «Іменник»

1. Іменник відповідає на питання:

а) який?, яка?, яке?;

б) хто?, що?;

в) що робить?, що зробить?

 

2. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті в однині:

а) квіти, риба, стебла, радість;

б) соняшник, дерево, людина, комаха;

в) руки, очі, вікна, двері;

 

3. Визнач, у якому рядку записані лише назви неістот:

а) учень, Олексій, вчитель, школа;

б) королева, дівчинка, Петро, директор;

в) урок, клас, парта, стілець;

 

 4.Визнач, у якому рядку усі іменники є загальними назвами.

а) місто, Київ, село, Дністер;

б) річка, ім’я, країна, село;

в) Львів, Дніпро,  Іван, Оксана.

г)ім’я, Руслана, Миколаїв, прізвище.

 

5. Спиши тільки іменники. Визнач їх рід.

Красива дівчина, золоте серце, веселий школяр, зимовий день, яскраве життя, зелена травичка, рідне село.

 

6. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно.

Одеська Область, річка десна, Азовське Море, Місто харків, кіт мурчик, гори карпати, Країна Україна.

 

7. Спиши речення. Підкресли іменники.

Хлопчик заглянув у прочинені двері.

Найулюбленіша пора школярів — канікули.

На вечірнє небо викотився срібний місяць.

У Сергійка сьогодні іменини.

Слизькі сани летять з гори.

 

8. Випиши з попереднього завдання іменники, які вживаються тільки в множині.

 

docx
Додано
28 січня
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку