Діагностувальна робота з теми" Іменник. Прикметник"

Про матеріал
Мовна тема « Іменник . Прикметник » . Дана робота розроблена для учнів 2 класу у двох варіантах за програмою О. Савченко, підручником Катерини Пономарьової .
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з теми: Іменник. Прикметник.

__________________________________________________________________

 

Клас ___________

Прізвище________________

Ім’я ____________________

 

                                          Варіант 1

  1. Доповни речення.

 

Слова, що є ... , відповідають на питання хто? що?

а) назвами ознак;       б) назвами предметів;          в) назвами дій.

 

  1. Познач, в якому рядку перелічені прикметники.

 

а) зелень, листок, шапочка;

б) зелений; малесенька, дерев’яна;

в) зеленіє, повіяв, висить.

 

3.Добери іменники протилежні за значенням?

Ніч-

 

Сонце-

 

Літо-

 

4. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши     його назву:   

     Чисте, свіже, прозоре -  ___________________ .            

     Висока, струнка, білокора  -  ___________________ .                                       

      Хитра, руда, довгохвоста  -  _____________________.                                                               

 

5. Спиши.  Встав потрібні прикметники.   Підкресли їх.                          

    

Діти раділи          ……………           дощику.           

    

 Сонце сховалося за          ……………….    хмару.     

        

 Помахала осінь          ..………….        листям.  

                                                                                                                                                          

                                        

 

Діагностувальна робота з теми: Іменник. Прикметник.

____________________________________________________________

 

                                                                   

                                                                Клас ___________

 

Прізвище________________

 

Ім’я ____________________

 

                                         Варіант 2

  1. Доповни речення.

 

Слова, що є ... , відповідають на питання  який? яка? який?

а) назвами ознак;       б) назвами предметів;          в) назвами дій.

2.Познач, в якому рядку перелічені  іменники.

а) зелень, листок, шапочка;

б) зелений; малесенька, дерев’яна;

в) зеленіє, повіяв, висить.

3. За поданими ознаками впізнай  предмет і  допиши    його назву:   

Білий, пухнастий, холодний  -  _________ .                                         

Червоне, кругле, солодке, смачне  -  _________

Сірий, пухнастий, куцохвостий  - __________ .

4.Добери прикметники протилежні за значенням

Холодно -

Гіркий-

Світлий-

5. Встав потрібні  прикметники. Підкресли їх.                          

           На подвір’ї росла        ……………            ялинка.

          Між ярами тече      …………….                річка.

          Діти співали       ……………….                 пісню.

 

docx
Додав(-ла)
Fusun Dasha
Додано
7 січня
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку