Діагностувальна робота з теми: Іменник. Прикметник.
__________________________________________________________________
Клас ___________
Прізвище________________
Ім’я ____________________
Варіант 1
Слова, що є ... , відповідають на питання хто? що?
а) назвами ознак; б) назвами предметів; в) назвами дій.
а) зелень, листок, шапочка;
б) зелений; малесенька, дерев’яна;
в) зеленіє, повіяв, висить.
3.Добери іменники протилежні за значенням?
Ніч-
Сонце-
Літо-
4. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши його назву:
Чисте, свіже, прозоре - ___________________ .
Висока, струнка, білокора - ___________________ .
Хитра, руда, довгохвоста - _____________________.
5. Спиши. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.
Діти раділи …………… дощику.
Сонце сховалося за ………………. хмару.
Помахала осінь ..…………. листям.
Діагностувальна робота з теми: Іменник. Прикметник.
____________________________________________________________
Клас ___________
Прізвище________________
Ім’я ____________________
Варіант 2
Слова, що є ... , відповідають на питання який? яка? який?
а) назвами ознак; б) назвами предметів; в) назвами дій.
2.Познач, в якому рядку перелічені іменники.
а) зелень, листок, шапочка;
б) зелений; малесенька, дерев’яна;
в) зеленіє, повіяв, висить.
3. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши його назву:
Білий, пухнастий, холодний - _________ .
Червоне, кругле, солодке, смачне - _________
Сірий, пухнастий, куцохвостий - __________ .
4.Добери прикметники протилежні за значенням
Холодно -
Гіркий-
Світлий-
5. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.
На подвір’ї росла …………… ялинка.
Між ярами тече ……………. річка.
Діти співали ………………. пісню.