Діагностувальна робота з теми " Слово. Значення слова" 2 клас

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мови (Робота з мовними одиницями) для учнів 2 класу Нової української школи за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик

" Українська мова та читання"

Завдання дібрані відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти та чинної типової освітньої програми, з урахуванням Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу.

Перегляд файлу

 

________________________________________________

imageДіагностувальна робота №3

Робота з мовними одиницями з теми

 «Слово. Значення слова» І варіант

1.   Познач рядок із правильною відповіддю. Іменник називає…

imageознаку предмета       image дію предмета       image предмет

 

2.   Познач рядок, у якому всі слова відповідають на питання що?

imageМорозиво, парта, дідусь, сонечко.

Зошит, ручка, дерево, пенал.

 Книжка, олівець, матуся, братик. 

 

3.   Познач рядок, у якому всі слова записані правильно.

image Марійка, Київ, дмитрик,  дівчинка.

 Дніпро, котик пушок, озеро Світязь.

 Тетянка, річка Рось, коник Орлик.

 

4.   З’єднай лініями предмети та їх ознаки.

 

Пташка   

блакитне

  День         

чарівні

  Казки       

перелітна

  Небо         

сонячний

 

5.Добери іменники до групи прикметників. Запиши. Кругле, кислувате, смачне  ______________________. Руда, хитра, хвостата ______________________.

6. Прочитай. Спиши, вставляючи пропущені букви.

          Який чудовий зимовий день!  …гор  і …ксанка каталися на лижах. Їх наздоганяв песик …ружок.  

image

 

Самооцінювання

Виконати завдання мені було:

image         image  дуже легко            легко            важко        image  дуже важко           

Оцінювання вчителем

image

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V)

/формується 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

image

 

image

 

 

 

_________________________________________________

imageДіагностувальна робота №3

Робота з мовними одиницями з теми

 «Слово. Значення слова» ІІ варіант

1.   Познач рядок із правильною відповіддю. Прикметник називає…

imageознаку предмета         дію предмета          предмет

2.   Познач рядок, у якому всі слова відповідають на питання хто?

imageКотик, коник, дідусь, хмаринка.

Татусь, ведмідь, дерево, лисичка.

Учитель, школяр, матуся, братик. 

 

3.   Познач рядок, у якому всі слова записані правильно.

image Олег, Рось, дівчинка,  миколка.

 Херсон, хом'як Пушок, річка Дніпро.   Софійка, котик Мурчик, коза зірка.

      З’єднай лініями предмети та їх ознаки.

 

Вітер  

 

вишневі

Поле

 

холодний

Садки

 

білокора

Береза

 

широке

 

5.  Добери іменники до групи прикметників. Запиши. Великий, зубатий, сірий   ______________________.

Шоколадне, холодне, смачне  _______________________.

6.  Прочитай. Спиши, вставляючи пропущені букви.           Випав сніг!  ..ндрійко  та  ..атруся  пішли  кататися на    санчатах. З вікна за ними спостерігав кіт  ..урко.

image

                                

Самооцінювання

Виконати завдання мені було:

image         image  дуже легко            легко          image  важко        image  дуже важко           

Оцінювання вчителем

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V)

/формується 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

pdf
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку