Діагностувальна робота з української мови (Робота з мовними одиницями) для учнів 2 класу Нової української школи за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик
" Українська мова та читання"
Завдання дібрані відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти та чинної типової освітньої програми, з урахуванням Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу.
________________________________________________ Діагностувальна робота №3 Робота з мовними одиницями з теми «Слово. Значення слова» І варіант 1. Познач рядок із правильною відповіддю. Іменник називає… ознаку предмета дію предмета предмет
2. Познач рядок, у якому всі слова відповідають на питання що? Морозиво, парта, дідусь, сонечко. Зошит, ручка, дерево, пенал. Книжка, олівець, матуся, братик.
3. Познач рядок, у якому всі слова записані правильно. Марійка, Київ, дмитрик, дівчинка. Дніпро, котик пушок, озеро Світязь. Тетянка, річка Рось, коник Орлик.
4. З’єднай лініями предмети та їх ознаки.
|
5.Добери іменники до групи прикметників. Запиши. Кругле, кислувате, смачне ______________________. Руда, хитра, хвостата ______________________. 6. Прочитай. Спиши, вставляючи пропущені букви. Який чудовий зимовий день! …гор і …ксанка каталися на лижах. Їх наздоганяв песик …ружок.
Самооцінювання Виконати завдання мені було: дуже легко легко важко дуже важко Оцінювання вчителем |
||||||||||
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) /формується |
||||||||||
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
||||||||||
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
||||||||||
|
|
_________________________________________________ Діагностувальна робота №3 Робота з мовними одиницями з теми «Слово. Значення слова» ІІ варіант 1. Познач рядок із правильною відповіддю. Прикметник називає… ознаку предмета дію предмета предмет 2. Познач рядок, у якому всі слова відповідають на питання хто? Котик, коник, дідусь, хмаринка. Татусь, ведмідь, дерево, лисичка. Учитель, школяр, матуся, братик.
3. Познач рядок, у якому всі слова записані правильно. Олег, Рось, дівчинка, миколка. Херсон, хом'як Пушок, річка Дніпро. Софійка, котик Мурчик, коза зірка. З’єднай лініями предмети та їх ознаки.
|
5. Добери іменники до групи прикметників. Запиши. Великий, зубатий, сірий ______________________. Шоколадне, холодне, смачне _______________________. 6. Прочитай. Спиши, вставляючи пропущені букви. Випав сніг! ..ндрійко та ..атруся пішли кататися на санчатах. З вікна за ними спостерігав кіт ..урко.
Самооцінювання Виконати завдання мені було: дуже легко легко важко дуже важко Оцінювання вчителем |
||||||||||||||
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) /формується |
|||||||||||||
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
||||||||||||||
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
||||||||||||||
|