Діагностувальна робота з теми "Значення слова"

Про матеріал
Дана діагностувальна робота місить завдання, які допоможуть з'ясувати результати навчання учнів у порівнянні з очікуваними результатами, окресленими в освітній програмі.
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова»  ______________                                                                                                                      

_____________________________________________________________________________

1. Познач правильну відповідь.

Слова, протилежні за значенням - це

а) синоніми;                

б) антоніми;                                           

в) слова, які мають кілька значень.  

Слова, близькі за значенням - це

а) синоніми;                

б) антоніми;                                           

в) слова, які мають кілька значень.  

2. Познач словосполучення, у якому слова вжиті в прямому значенні.

а) золоті сережки;                   б) сумний дощ;                    в) Карпати дивували.

3. Запиши слова, протилежні за значенням за зразком:

Щедрий – скупий;

День - ______________, гарячий - ______________, радісний - _____________,

чорна - ______________, продали - _____________, говорити - _____________.

 

 

4. З трьома підібраними словами 3-го завдання склади і запиши одне речення.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Запиши 6 слів, які мають кілька значень

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Підбери синоніми до поданих слів та запиши.

Шлях, _____________________________________________________________;

Сміливий, __________________________________________________________.

7. Заміни одним словом.

Бити байдики - __________________________________;

Зарубати на носі - _______________________________;

Як кіт наплакав - ________________________________.

 

Самооцінювання

Завдання, які були легкими і доступними №___________________________.

Завдання з якими було складно впоратися, проте мені вдалося! № _____________.

Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями № ______________________.

Мені потрібна була допомога вчителя або однокласників № __________________.

Мені було дуже важко № ____________________.

Цікавими для мене виявились завдання № ______________________.

docx
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
1809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку