Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями. РЕЧЕННЯ
1. Закінчи речення: Одне або кілька слів, пов’язаних за змістом і складаючих закінчену думку називаються ….. . |
2. Обери рядок, в якому записане речення: А) красивий метелик; Б) Настала весна. В) Дощ, учора, сильний, приїхали. |
3. Обери правильну відповідь, щоб закінчити речення: В кінці реченні ставиться … , … , … . А) ? ! Б) , ? ! В) . ? ! |
4. Прочитай. Постав потрібний розділовий знак в кінці речення. А) Де живуть пінгвіни Б) Я намагаюсь писати красиво В) Ура, вже скоро канікули |
5. Розділи текст на речення. Постав розділові знаки в кінці речень. Перше слово в реченні пиши з великої букви. Напиши утворений текст. Настала весна діти часто гуляють у парку на деревах з’являються зелені листочки |
6. Із поданих слів склади й запиши речення. стежка, ліс, Через, вела, пряма, сосновий |
7. Зроби аналіз: які речення за метою висловлювання та за інтонацією. Речення можеш не записувати. А) Я прочитав цікаву книгу. Б) Виконай, будь ласка, домашнє завдання. В) Куди ти поїдеш на канікулах? Г) Я така рада тебе бачити! |
Зроби самооцінювання |