Діагностувальна робота з укр.мови 2 кл. Робота з мовними одиницями. Речення.

Про матеріал
Діагностувальна робота розроблена відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О. Савченко та підручника "Українська мова та читання" 2 клас, М. Вашуленко, С. Дубовик.Зміст завдань діагностувальної роботи надасть можливість всесторонньому моніторингу знань учнів з теми "Речення".
Перегляд файлу

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями. РЕЧЕННЯ

1. Закінчи речення:

Одне або кілька слів, пов’язаних за змістом і складаючих закінчену думку називаються ….. .

2. Обери рядок, в якому записане речення:

А) красивий метелик;

Б) Настала весна.

В) Дощ, учора, сильний, приїхали.

3. Обери правильну відповідь, щоб закінчити речення:

В кінці реченні ставиться … , … , … .

А)  ?  !

Б)  ,  ?  !

В)  .  ?  !

4. Прочитай. Постав потрібний розділовий знак в кінці речення.

А)  Де живуть пінгвіни

Б)  Я намагаюсь писати красиво

В)  Ура, вже скоро канікули

5. Розділи текст на речення. Постав розділові знаки в кінці речень. Перше слово в реченні пиши з великої букви. Напиши утворений текст.

Настала весна діти часто гуляють у парку на деревах з’являються зелені листочки

6. Із поданих слів склади й запиши речення.

стежка, ліс, Через, вела, пряма, сосновий

7. Зроби аналіз: які речення за метою висловлювання та за інтонацією. Речення можеш не записувати.

А)  Я прочитав цікаву книгу.

Б)  Виконай, будь ласка, домашнє завдання.

В)  Куди ти поїдеш на канікулах?

Г)  Я така рада тебе бачити!

Зроби самооцінювання         МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У    

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кульгейко Тетяна Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 березня
Переглядів
709
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку