Побажаємо сьогодні один одному на уроці: гарного настрою…. Щоб досягти успіху потрібно: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати
Номер слайду 3
Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки 1. Каліграфічний рядокза аза за ає єц єць. Утворіть слово зі складів, які написали в каліграфічному рядочку. 2. Зробити звуко-буквений аналіз слова. Заєць – 3. Поділити це слово на склади для переносу.
Номер слайду 4
4. Малюнковий диктант т…
Номер слайду 5
Перевір себе. Ведмідь, вулиця, театр, м’ята. Складіть речення з одним із слів, які ви записали.
Номер слайду 6
Закінчи речення. Текст – це…До тексту можна дібрати…Тема тексту – це те, про…Текст складається із…У тексті-розповіді ми…У тексті-описі ми…
Номер слайду 7
З яких частин складається текст?
Номер слайду 8
5. Визначте це текст чи окремі речення. В зошиті напишіть «так» або «ні». Ми збирали з сином жолуді. Ясен листя осипає. Дуб нахмурений стоїть. Рослини лісу очищають повітря. Ліс приносить людям користь.
Номер слайду 9
Визначте це текст-розповідь чи текст-опис. В зошиті запишіть «текст-розповідь» чи «текст-опис». Хто там стрибає між кущами? Та то ж заєць шукає собі куточок для відпочинку. Стрибнув він до молодої дикої груші, погризе трохи кори і прямо до пенька. Вирив собі ямку під пеньком, ліг і задрімав.