Діагностувальна робота з української мови №1 з теми «Текст»

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови №1 з теми «Текст» за підручником М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови №1з теми «Текст»

Варіант 1

 Вибери і познач правильну відповідь:

1. Мовлення необхідне людині, щоб…

А) спілкуватися з іншими людьми, висловлювати свої думки в усній чи писемній формі;

Б) міркувати, мріяти;

В) набиратися певного досвіду.

2. Твердження, доказ і висновок є :

А) у тексті – розповіді;   Б) у тексті – описі;   В) у тексті – міркуванні.

3.  До якого типу належить текст?

        Через пеньки і колоди чимчикує  їжак. Тягне він у нору запашне листя. Стеле зимову постіль. До весняного сонечка проспить їжачок. І снитимуться йому лісові сни.

 А) опис;     Б) розповідь;     В) міркування.

4. Прочитайте текст. Визнач у ньому: 1) зачин; 2) основну частину; 3) кінцівку. Початок кожної частини познач відвідною цифрою.

    

        Була пізня осінь. Але день видався сонячний і теплий, як бабине літо.

       Дві сестрички, що жили під самісіньким лісом, пішли до нього трохи прогулятися і назбирати різнокольорового листя і всіляких дерев’яних цікавинок для уроку.

      У лісі було затишно, ще пахло грибами й ще чимось приємним.

      Нарешті дівчатка забрели на галявину. Там було так гарно, що вони вирішили трохи посидіти і сплести віночки.

       А час минав. Пора повертатися додому. Та дівчатка ніяк не могли вирішити, котрою дорогою йти. Бо тих доріжок, що розходились у різні боки, було кілька, і всі схожі одна на одну.

Вони згадали, чому навчали їх тато і мама.

  • Сидімо тут, поки нас не знайдуть!

І справді через деякий час  почувся гавкіт Рекса і  людські голоси. Лісові полонянки були звільнені.

5. Добери і напиши заголовок до тексту.

6. Склади і запиши план тексту.

Діагностувальна робота з української мови №1з теми «Текст»

Варіант 2

 Вибери і познач правильну відповідь:

1. Культура мовлення це…

А) слова, речення, текст;

Б)  правильність, точність, виразність мовленнєвого слова;

В) алфавіт, звуки, букви.

2.  Мета тексту - розповіді:

А) довести  щось;   Б)  розповісти про когось(щось);   В) описати предмет.

3.  До якого типу належить текст?

        Заєць – великий за розміром гризун. У нього довгі ноги, великі вуха і довгий хвіст. Пухнасте хутро зайця влітку сіре, а взимку біле.

 А) опис;     Б) розповідь;     В) міркування.

4. Прочитайте текст. Визнач у ньому: 1) зачин; 2) основну частину; 3) кінцівку. Початок кожної частини познач відвідною цифрою.

     

       Була пізня осінь. Але день видався сонячний і теплий, як бабине літо.

       Дві сестрички, що жили під самісіньким лісом, пішли до нього трохи прогулятися і назбирати різнокольорового листя і всіляких дерев’яних цікавинок для уроку.

      У лісі було затишно, ще пахло грибами й ще чимось приємним.

      Нарешті дівчатка забрели на галявину. Там було так гарно, що вони вирішили трохи посидіти і сплести віночки.

       А час минав. Пора повертатися додому. Та дівчатка ніяк не могли вирішити, котрою дорогою йти. Бо тих доріжок, що розходились у різні боки, було кілька, і всі схожі одна на одну.

Вони згадали, чому навчали їх тато і мама.

  • Сидімо тут, поки нас не знайдуть!

І справді через деякий час  почувся гавкіт Рекса і  людські голоси. Лісові полонянки були звільнені.

5. Добери і напиши заголовок до тексту.

6. Склади і запиши план тексту.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 вересня 2021
Переглядів
6802
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку