Самостійні роботи з теми "Текст.Речення"

Про матеріал
Подані самостійні роботи допоможуть учителю на уроках української мови використовувати диференційований підхід до учнів.
Перегляд файлу
  1.          Пронумеруй речення так, щоб вийшов текст.       

__  Воно причаїлося на гілці біля годівнички.

__  Він сміливо кинувся на розбишаку.

__  Кошеня захотіло зловити пташеня.

__  Це помітив горобець.

__ Котик впав на землю.

  1.          Склади розповідне, питальне та спонукальне речення з поданих слів та запиши них.

Переходять, на, світло, червоне, не, діти, вулицю, світлофора.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.          Склади і запиши речення із звертанням.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Прочитай і визнач, скільки в тексті речень. Придумай заголовок і запиши. Спиши, ставлячи після кожного речення розділовий знак (крапку, знак питання, знак оклику)

   Ішли Грицько і Володя лісом раптом вони почули шелест між кущами хлопці злякалися і зупинилися від несподіванки що це може бути боягузливий Грицько кинувся втікати та забув про товариша а Володя розсунув малинові кущі й витяг звідти маленьке пташенятко яке ж перелякане воно було хлопчик поклав його у гніздечко тепер пташа буде у безпеці Володя задоволений пішов додому

 

5. Вибрати правильну відповідь.

1. Що таке текст?

а) слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;

б) зв’язані за змістом речення;

в) слово або кілька словосполучень.

      2. Якими бувають тексти за метою висловлювання?

           а) прості і складні;

           б) текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування;

           в) довгі і короткі.

      3. Що є основою речення?

           а) підмет і присудок;

           б) другорядні члени речення;

           в) слова і словосполучення.

      4. Звертання називає того,

           а) до кого звертаються;

           б) про кого розповідають;

           в) хто говорить.

 

6. Списати, поставити розділові знаки. Визначити тип речення і записати в дужках.

Березо чому ти сумуєш    (____)

____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Пронумеруй речення так, щоб вийшов зв’язний текст.

__ Раптом з яру вискочив вовк.

__ Це трапилося в гірському селі.

__ Він схопив вівцю.

__ Пастух кинувся на вовка і прогнав його.

__ Молодий пастух пас вівцю.

8. Скласти речення з поданих слів, записати і підкреслити головні члени речення.

Над, туман, річкою, сріблястий, пливе.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Встановити зв’язок слів у реченні. 

   Соснова шишка впала з дерева.

Шишка (що зробила?) ____________________________;

шишка (яка?) ___________________________________;

впала (звідки?) _________________________________;

 

docx
Додано
20 вересня 2021
Переглядів
1945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку