Діагностувальна робота з української мови. Іменник 4 клас

Про матеріал
1. Іменник – це частина мови, яка називає … А ознаку предмета; Б назву предмета; В дію предмета. 2. Початковою формою іменника є… А форма Н.в. множини; Б форма Кл.в. однини; В форма Н.в. однини. 3.Запиши поданні іменники у дві колонки. Підкресли власні назви. Україна, діти, туристи, Наталя, Полтава, радість, екскурсія, вчителька, Десна, друзі. Власні назви Загальні назви ___________________ _____________________ ___________________ _____________________ ___________________ _____________________ ___________________ _____________________ ___________________ _____________________ 4. Прочитай речення. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід. Уже не осінь, але ще й не зима. То мороз ударить, то сонечко на небо викотиться. 5. Запиши в колонку чотири назви дерев. Постав ці слова у формі множини і запиши поряд. ____________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ 6. Установи відповідність. Р.в. Ким? Чим? Д.в. Кого? Чого? Ор.в Кому? Чому? 7. Постав подані слова у формі Орудного відмінка і запиши. Познач закінчення гілка — _________________ осінь — _____________________ дорога — ________________ кінь — _____________________ муха — _________________ колір — ____________________ 8. Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах. 1. Ми змокли під дощ___. 2. Дерева вкрилися сріблястим іне___. 3. Юрко швидко впорався із задач___. 4.Туристи подорожували Італі___. 5. Діти з радіст___ вибігли на подвір'я. 6. Під тін___ дуба було прохолодно. 7. Учні з любов___ вирощували квіти. Коментар учителя __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перегляд файлу

Блог Козир Н.І. : Конспект уроку на тему: Іменник, як частина мови:  загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль                                          Дата _______________________________________________

                                                          

                                            ПІП  _______________________________________________

                                           Діагностувальна робота з української мови

                               4 клас

                                       Робота з мовними одиницями. Іменник.

                                    

1. Іменник – це частина мови,  яка називає …

     А    ознаку предмета;

     Б    назву предмета;

     В     дію предмета.

2. Початковою  формою іменника є…

     А   форма Н.в.  множини;

     Б    форма Кл.в. однини; 

     В    форма Н.в. однини.

  3.Запиши поданні іменники у дві колонки. Підкресли власні назви.

Україна,  діти,  туристи,  Наталя,  Полтава,  радість,  екскурсія,  вчителька, Десна,  друзі.

                       Власні назви                       Загальні назви

 ___________________                        _____________________

 ___________________                        _____________________

 ___________________                        _____________________

 ___________________                        _____________________

 ___________________                        _____________________

              

 4. Прочитай   речення.   Підкресли   іменники.   Познач над кожним його рід.

         Уже  не  осінь,  але  ще  й  не  зима. То  мороз  ударить,   то сонечко на  небо викотиться.

 5. Запиши в колонку чотири назви дерев. Постав ці  слова у формі  множини і запиши поряд.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  

 

 

 

 

6. Установи відповідність.

 

 

 

 

 

 

 

 7. Постав подані слова у формі Орудного відмінка і запиши.

     Познач закінчення .

              гілка — _________________    осінь — _____________________

дорога — ________________           кінь — _____________________

муха —   _________________          колір — ____________________

  8. Прочитай    речення.    Встав    пропущені    букви в словах.

  

 1. Ми змокли під дощ___.  2. Дерева вкрилися сріблястим іне___. 3. Юрко швидко впорався  із  задач___.  4.Туристи   подорожували Італі___.  5. Діти з радіст___  вибігли на подвір'я.  6. Під  тін___  дуба  було  прохолодно. 7. Учні  з любов___     вирощували  квіти.

               

 

 

Коментар учителя

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку