Матеріал до уроку "Усна народна творчість"

Про матеріал
Як же вчителю краще пояснити й передати структуру та суть даного матеріалу? Як проілюструвати те чи інше явище, поняття? У цьому допоможе вміння створювати презентації, використовуючи інтерактивні вправи. Інтерактивне навчання – діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Мозкова атака.

 

- Які побутові казки ти знаєш?

- Що відображалося  у легендах?

- З якими народними піснями ти знайомий?

- Чого навчають прислів’я?

- Що допомагає відгадати загадку?

- Чим відрізняється прислів’я від загадки?

 

ІІ. Добудуй асоціативний кущ.(Легенди, скоромовки, думи, притчі).

 

 

Пісні

 

 

 

Мирилки,

лічилки

 

 

 

Приказки,

прислів’я

 

 

 

 

 

 

Казки

 

 

Загадки

 

 

 

 

 

ІІІ. Гра «Вибух».

(Використовується інтерактивний метод «ігри для перегляду змісту». Об’єднуються учні у групи за допомогою фрагментів однієї картинки. Завдання: скласти малюнок).

-         Три команди одержують картинку, що містить категорію і вісім відповідей. Називається вголос тільки категорія, інші дві команди по черзі називають казки, які, на їхню думку, можуть бути в цій категорії. Команда занотовує відповіді, що співпадають із запропонованими. За кожну правильну відповідь команди отримують очко. Час – три хвилини, потім слово передається іншій команді

 

 

 

 

Картка 1

Категорія «Побутові казки»

 «Дідова дочка і бабина дочка»                                                                                        

«Багатий та бідний »

«Язиката Хвеська»

«Калиточка»

«Мудра дівчина»

«Три брати»

«Царівна жаба»

«Дванадцять місяців»

Картка 2

Категорія «Казки про тварин»

«Цар-Лев»

«Лебідь, щука і рак»

«Лисичка-кума»

«Коза-дереза»

«Вовк і семеро козенят»

«Солом’яний бичок»

«Кривенька качечка»

«Ріпка»

 

 

  

Картка 3

Категорія «Авторські казки»

«Червона шапочка» (Ш. Перро)

«Пригоди Буратіно» (О. М. Толстой)

«Малюк і Карлсон» (А. Ліндгрен)

«Снігова королева»(Г.-Х. Андерсен)

«Дюймовочка» (Г.-Х. Андерсен)

«Гидке каченя» (Г.-Х. Андерсен)

«Казка про золоту рибку»(О. С.Пушкін)

«Золотий гусак»(Брати Грімм)

 

 

ІV. Гра «Вузлики».

(Використовується інтерактивний метод «вузлики», дітей класу об’єднуємо у  групи в залежності підрівня знань, умінь і навичок).

-         При використанні карток розширюється кут зору під час читання.

-         Щоб прочитати зашифровані слова, необхідно в кожному горизонтальному рядку закреслити однакові літери.

     

  

 

 

 

 

   №1.  (Хто дбає, той і має).               №2. (Хто не працює, той не 

                                                                                       їсть).

І У Р Х М У С Т Р І О С М

П З Д К Б О З А П О Є К ,

І С Ц Т Н С Л О Ц Й Н І Л

Ж О С К М І Ф О К Ж С М Ф

В Б Н М Р Б Х А Н Є В Р Х

П В К С Х У Т К У О С В П

М К М Т Н У Е К Р Т У Р

 Ш П Б Р Л А Ш Ц Ю Є Б Л,

Б З Е Ж Т У О Е Й З Ж Б У

Я С М Ф Н С Е К М К Ф Я

Ч О Ї Г Н С Ч Т Ь О Г Н

 

 

 

 

 

 

 

 

Н  З  Л  Н  Х  М  Т  Л  П  О  П

Н  Х  К  Н  О С   К  Б  Ч  С  Е  Б

О  Б  С  І   Л   Р   Ь  С Ш  Р  Е

Ш В М  Ч  У  А  В  Ш Т  Ч  И  У,

Е  Т  К  О  Ж  С М  Е  К  У  Ж  С

Н  Т  В  О  Р   В  Е  Н  О  Б  А

Р  М  Н  З  А   В  Н  Л  О  В  Р  З

В  Н  С  К  П  У   Н  В  А  К  Т И  У

 

 

 

 

                                   

                                     

 

 

 

 

 

 

 

№ 3 «Хто хоче більше мати, тому менше треба спати»

 

 

V. Рольова гра «Ведемо репортаж із Всесвітнього центру пісень».

 

- У нас в гостях ведучі-спеціалісти: мами, які співали своїм немовлятам «Колискові», журливі, страждальні пісні; учні, які співали пісні, в яких оспівувалось почуття любові, уславлення героїв.

- Представник від кожної групи дає «інтерв’ю».Спостерігачі слухають і дають запитання.

 

VІ. Розвинь в собі творчі здібності!

Спробуй скласти загадки про різні явища природи: вітер, дощ, іній, сніг, град, сонце, блискавку і т. д.

- Що допомагає знайти відгадку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Маєвська Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воронцова Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня
Переглядів
204
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку