Презентація "Займенник"

Про матеріал
Ознайомити учнів з новою частиною мови-займенником, особливостями займенників, їх роллю у мовленні, вчити розпізнавати займенники як в усному так і в писемному мовленні; розвивати словотворчі вміння дітей, усне мовлення;виховувати любов до природи, до рідної мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Продзвенів для всіх дзвінок – час почати наш урок

Номер слайду 3

Інтерактивна вправа «Мозкова атака» Які частини мови ви знаєте? Що називається іменником? Що називається прикметником? Що називається числівником? Наведіть приклади вивчених частин мови.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

В гостях у казки

Номер слайду 6

Загадки По білому полю чорним маком сіяно. Не думає, не гадає, а інших навчає. На базарі не знайти, на вагах не зважити.

Номер слайду 7

Острів « Я сам»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Складіть прислів'я. Визначіть займенники як, з водою, риба, з тобою, Ми. Ми з тобою – як риба з водою 2. Ніхто, має, коли, усміхнутись, не знає, йому, щастя. Ніхто не знає, коли йому щастя усміхнутись має. 3. роботі, то, вона, Як, на, шию, не сядеш, сяде, тобі. Як роботі на шию не сядеш, то вона тобі сяде. 4. правди, коли, Не шукай, в, тебе, нема, її, інших, в. Не шукай правди в інших, коли в тебе її нема. 5. від, природи, його, за, гроші, Розум, не, купиш. Розум – від природи, його за гроші не купиш.

Номер слайду 10

Острів «Здоров'я»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Острів «Дружба»

Номер слайду 13

Робота в парах Спишіть речення, дібравши відповідний займенник. 1)… люблю свою Батьківщину 2)… знаєш, яка красива наша країна? 3)…любить читати книжки. 4)…завжди говоримо правду.

Номер слайду 14

Гра « Впіймай займенник»

Номер слайду 15

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення» Сьогодні на уроці ми ознайомились… Сьогодні на уроці ми навчилися …

Номер слайду 16

Домашнє завдання Вправа 234

ppt
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
9 січня
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку