Діагностувальна робота з української мови по темі «Прикметник».

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 4 класу по темі «Прикметник».
Перегляд файлу

 

 

Діагностувальна робота з української мови по темі     

«Прикметник»

                          (4 клас)

 

Знайко і Незнайко збираються відвідати цікаві місця. Хочеш приєднатися до них, виконай подані завдання.  1. Допоможи Незнайкові записати пропущені слова. 

Прикметники називають _______________________________________; Відповідають на питання _____?  _____?  _____?  _____? 

 

2.                       Прочитай, якими прикметниками Незнайко описав предмети. Знайди 

«зайвий» прикметник у кожному рядку і закресли його 

1.     Цукерка шоколадна, солодка, ласкава, смачна 

2.     М’яч шкіряний, круглий, футбольний, солодкий 

3.     Сонце кругле, яскраве, лагідне, смачне, тепле 

 

3.                       Допоможи Незнайкові дібрати прикметники до поданих іменників за зразком  Зразок: сонце (яке?) яскраве 

 

Вітер - (___________________?) ____________________; 

Хмара - (___________________?) ____________________; 

Хвилі - (___________________?) ____________________. 

 

4.                       Допоможи Незнайкові записати подані словосполоучення слів у дві колонки 

 

 Веселий сміх

 

 

Білі сніжинки 

 

Велика ковзанка 

 

 

 

Зимові розваги 

 

Високе дерево 

 

Нові ковзани 

 

 

 

Один                                                                         Багато 

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

5.                       Прочитай прикметники, які дібрав Незнайко.

Відгадай і запиши назви предметів, які він описав 

Довгий, швидкий, пасажирський ___________________________ 

Чисте, блакитне, безхмарне ___________________________ 

Широка, глибока, повновода ___________________________ 

 

6.                       Знайко пропонує гру «Скажи навпаки». 

Добери до поданих прикметників протилежні за значенням і запиши: 

 

високий - ______________                      веселий - ______________  солодкий - ______________                    новий - ______________ 

 

7.                       Допоможи друзям перетворити сполучення слів за зразком 

Зразок: пух тополі – тополиний пух 

 

Кора берези - ____________________________________ 

Котики на вербі - ____________________________________ 

Листя кленак - ____________________________________ 

 

8.                       Знайко просить знайти в тексті і виписати прикметники з іменниками, з якими вони зв’язані. 

У парку росли великі дерева і один маленький паросток. Він мав тоонке стебельце і два листочки. Йому подобалось, коли надвечір падав теплий дощ. (За Катериною Міхалициною) 

pdf
Додано
17 жовтня
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку