Діагностувальна робота з української мови по темі
«Прикметник»
(4 клас)
Знайко і Незнайко збираються відвідати цікаві місця. Хочеш приєднатися до них, виконай подані завдання. 1. Допоможи Незнайкові записати пропущені слова.
Прикметники називають _______________________________________; Відповідають на питання _____? _____? _____? _____?
2. Прочитай, якими прикметниками Незнайко описав предмети. Знайди
«зайвий» прикметник у кожному рядку і закресли його
1. Цукерка шоколадна, солодка, ласкава, смачна
2. М’яч шкіряний, круглий, футбольний, солодкий
3. Сонце кругле, яскраве, лагідне, смачне, тепле
3. Допоможи Незнайкові дібрати прикметники до поданих іменників за зразком Зразок: сонце (яке?) яскраве
Вітер - (___________________?) ____________________;
Хмара - (___________________?) ____________________;
Хвилі - (___________________?) ____________________.
4. Допоможи Незнайкові записати подані словосполоучення слів у дві колонки
|
|
|
|
Один Багато
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
5. Прочитай прикметники, які дібрав Незнайко.
Відгадай і запиши назви предметів, які він описав
Довгий, швидкий, пасажирський ___________________________
Чисте, блакитне, безхмарне ___________________________
Широка, глибока, повновода ___________________________
6. Знайко пропонує гру «Скажи навпаки».
Добери до поданих прикметників протилежні за значенням і запиши:
високий - ______________ веселий - ______________ солодкий - ______________ новий - ______________
7. Допоможи друзям перетворити сполучення слів за зразком
Зразок: пух тополі – тополиний пух
Кора берези - ____________________________________
Котики на вербі - ____________________________________
Листя кленак - ____________________________________
8. Знайко просить знайти в тексті і виписати прикметники з іменниками, з якими вони зв’язані.
У парку росли великі дерева і один маленький паросток. Він мав тоонке стебельце і два листочки. Йому подобалось, коли надвечір падав теплий дощ. (За Катериною Міхалициною)