Діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями з теми «Речення»
І варіант
Речення – це …
а) слово;
б) кілька слів;
в) слова, що виражають закінчену думку.
а) розповідні, питальні, окличні;
б) окличні, неокличні;
в) розповідні, питальні, спонукальні.
а) Розповідним;
б) питальним;
в) спонукальним.
а) У блакиті.
б) Світить сонце.
в) Легенько торкається до.
Марійка – … ;
бабуся – …;
друг – … .
Навесні перелітні птахи повертаються на батьківщину.
Перші квіти
Пригріває сонечко з'явилися перші квіти вилізла погрітися на сонці муха вона ще квола а ось перший метелик він сів на кульбабку і п'є сік
Під вікном зацвіла кучерява вишня.
Діагностувальна робота
Робота з мовними одиницями з теми «Речення»
ІІ варіант
Речення – це …
а) кілька слів;
б) словосполучення;
в) зв’язані за змістом слова.
а) розповідні, питальні, спонукальні;
б) окличні, розповідні, питальні;
в) неокличні, окличні.
а) Розповідним;
б) питальним;
в) спонукальним.
а) Ластівка летить дуже.
б) На дереві.
в) Білочка стрибає.
Подруга – … ;
Олег – …;
татко – … ..
Лежить на вишитій скатертині рум’яна хлібина.
Сад
Біля школи великий сад у ньому ростуть фруктові дерева навесні сад зацвів у бджілок почалася робота сідають вони у квіточку, немов у колисочку збирають медок
З вишень облітаає білий цвіт.