Діагностувальна робота з української мови з теми «Речення» (2 варіанти)

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови з теми «Речення» для 4 класу НУШ за підручником М. Вашуленко, Н. Васильківської, С. Дубовик
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота з української мови з теми  «Речення»

Варіант 1

1. Речення – це…

А) слово або група слів, які виражають закінчену думку;

Б) група слів або словосполучень;

В) група слів, які не зв’язані між собою.

 

2. За метою висловлювання речення бувають…

А) простими і складними;

Б) поширеними і непоширеними;

В) розповідними, питальними і спонукальними.

 

3. Спиши речення та познач головні та другорядні члени речення.

Встеляє осінь землю жовтим килимом.

На полонині молодий пастух випасав овець.
Сонячні промінці стрибають у траві.

 

4. Спиши текст та підкресли однорідні члени речення.

Їжак засопів, ворухнувся і боляче вколов долоню. Крізь хмари з’явилися яскраві, холодні зірки.

 

5. Запиши речення, змінивши слова, подані в дужках. Підкресли головні члени речення.

Діти на майдані (співати, танцювати, декламувати).

6. Спиши речення. За допомогою питань і стрілок визнач залежні слова.

У повітрі пурхали крихітні пташки, кольорові метелики, стрімкі бабки.

7. Спиши та постав розділові знаки.

     Уранці йшов дощ а потім перестав. Чорний шпак вилетів із шпаківні сів на гілку і весело защебетав. До тепла і сонця потяглися рослини. Із покрівлі злетів горобець стрибнув на гніздо озирнувся стрепехнув крильцями. 

 

Діагностувальна робота з української мови з теми  «Речення»

Варіант 2

 

1. Слово або група слів, які виражають закінчену думку – це…

А) мовлення;

Б) речення;

В) текст.

 

2. Граматична основа  речення – це…

А) присудок і другорядні члени;

Б) підмет і присудок;

В)підмет і другорядні члени речення.

 

3. Спиши речення та познач головні та другорядні члени речення.

За верхівками дерев синіло небо.

Осіннє повітря дихає холодом.

Краплини роси блищали на траві.

 

4. Спиши текст та підкресли однорідні члени речення.

Про книжку людина склала багато загадок, приказок, прислів’їв. По бруківці стрибали горобці, цвірінькали, купалися в калюжах.

 

5. Запиши речення, змінивши слова, подані в дужках. Підкресли головні члени речення.

На озері малеча  (купатися, пірнати, плавати).

 

6. Спиши речення. За допомогою питань і стрілок визнач залежні слова.

У  Карпатах ростуть високі смереки, кучеряві буки, кремезні дуби.

7. Спиши та постав розділові знаки.

    Сонце пізно встає і рано лягає. Вітер холодний виє гуде зносить із дерев листя руде. Любив батько дочку за світлий розум за веселу вдачу за пісню. Узимку сонце світить але не гріє.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Березянська Олена Броніславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 червня 2022
Переглядів
5157
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку