Діагностувальна робота з ЯДС. Як людина пізнає природу.

Про матеріал
Діагностувальна робота з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" розроблена згідно методичних рекомендацій.
Перегляд файлу

Прізвище та  ім’я учня___________________________

Діагностувальна  робота. Як людина пізнає природу.

 

1.Вивчати віддалені об’єкти природи, а також ті, що мають невеликі розміри, допомагають…

            А) лабораторне обладнання;

            Б) збільшувальні прилади;

            В) вимірювальні прилади.

2. Обери варіант, у   якому правильно  вказано методи пізнання природи.

            А) порівняння, розв’язання, вирізування, спостереження, опис, експеримент;

            Б) опис, спостереження, вимірювання, моделювання, експеримент, порівняння;

            В) опис, списування, порівняння, моделювання, експеримент, вимірювання.

3. Назви вимірювальні прилади.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. На уроці діти досліджували, які речовини розчиняються у воді. Як ти гадаєш: що  знадобилося дітям для проведення даних дослідів? Запиши._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Пронумеруй етапи дослідницької роботи.

___ висунути гіпотезу

___ зробити висновки

___  обрати інструменти та матеріали

___ вибрати тему дослідження

___ оформити та представити результати дослідження

___ провести дослідження

6. Прочитай текст.

         Мабуть, саме бджола є найбільш корисною у господарстві комахою нашої планети, адже завдяки їй люди здавна мають можливість ласувати медом. Ще в давні часи люди навчилися спеціально розводити бджіл, а мед, отриманий з їх допомогою, протягом століть служив як улюбленими ласощами, так і ліками. 

         Забарвлення бджоли складається з чорного фону з жовтими плямами. А  її розмір  в залежності від  виду і класу сягає  від 3 мм до 45 мм. В будові тіла комахи умовно можна виділити три частини. Очі бджоли розвинені досить таки добре. Вона  здатна розрізняти практично всі кольори, за винятком відтінків червоного. Бджоли харчуються квітковим пилком і нектаром. У пошуках їжі бджоли можуть пролітати до 10 км за день.

         Запиши: які методи пізнання природи застосували вчені, щоб отримати дані про бджіл?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Встанови зв’язки (причина-наслідок), поєднавши словосполучення:

     Обертання Землі навколо Сонця                                   відліт птахів

                                                  Дощ                                      жовтіє листя

           Настання холодів, брак їжі                                       зміна пір року

                  Нестача сонячної енергії                                     веселка

 

8 .Пронумеруй послідовність виконання виробу та спробуй виконати роботу.

Дистанційне навчання. ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова  О.А., Сторожко Т.Г. | Конотопський дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської областіДистанційне навчання. ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова  О.А., Сторожко Т.Г. | Конотопський дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської областіДистанційне навчання. ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова  О.А., Сторожко Т.Г. | Конотопський дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської областіДистанційне навчання. ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова  О.А., Сторожко Т.Г. | Конотопський дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської областіДистанційне навчання. ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова  О.А., Сторожко Т.Г. | Конотопський дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської областіДистанційне навчання. ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова  О.А., Сторожко Т.Г. | Конотопський дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської області 

 

 

 

9. Артемко на урок купив упаковку пластиліну за 51 грн. А Іринка- за 38 грн. На скільки гривень більше витратив Артем, ніж Іринка?

Розв’язок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання. Познач твердження, з яким погоджуєшся.

___ Усі завдання для мене були легкими і доступними.

___ Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося.

___ Цікавим для мене виявилося завдання №____

___ Мені потрібна була допомога учителя.

___ Мені було дуже важко.

 

Коментар учителя_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку