Діагностувальні роботи з бланками оцінювання
Українська мова
3 клас I семестр
За підручником «Українська мова та читання. Автори: Вашуленко М. С., Васильківська Н. А., Дубовик С. Г., Вашуленко О. В. (2020)»
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях; уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Діагностувальна робота з української мови
Робота з мовними одиницями «Досліджуємо речення»
_______________________________ Дата _______________
1 варіант
1.Що таке речення?
А слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;
Б слово або кілька слів;
В слово або кілька словосполучень.
2.Якими бувають речення за метою висловлювання?
А окличні і неокличні;
Б розповідні, питальні, спонукальні;
В розповідні, окличні, спонукальні.
3.Обери питальне речення.
А По дорогах мчали машини.
Б Вивчайте рідну мову.
В Яке місто є столицею України?
4.Що є основою речення?
А Головні члени речення: підмет і присудок;
Б Другорядні члени речення;
В Найкоротші слова в реченні.
5. Склади і запиши зі слів речення. Підкресли підмет та присудок.
Сів, ромашку , на, джміль, рудий.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Спиши. Підкресли у реченнях підмет та присудок.
1) З’ явилися перші зелені листочки.
2) Вишенька росла на подвір’ ї.
3)Дівчата заспівали веселу пісню.
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Прочитай. Постав у кінці речень відповідні розділові знаки
Земля наша прекрасна (розповідне, окличне)
Ти бував у чудових Карпатах ( питальне, неокличне)
Оберігайте природу рідного краю (спонукальне, окличне)
8. Спиши речення. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань.
Біля школи діти збудували гірку.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Підкресли звертання і виділи їх комами.
Хапай Петре поки тепле!
На тобі Гаврило що мені не мило!
Ти метелику не дуже б гордився, бо сам з гусені вродився.
10. Перетвори це речення на поширене. Запиши. Підкресли головні і другорядні члени речення.
Прийшла весна.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||
Діагностувальна робота з української мови
Робота з мовними одиницями «Досліджуємо речення»
_______________________________ Дата _______________
2 варіант
1.Що таке речення?
А слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;
Б слово або кілька слів;
В слово або кілька словосполучень.
2.Якими бувають речення за метою висловлювання?
А окличні і неокличні;
Б розповідні, питальні, спонукальні;
В розповідні, окличні, спонукальні.
3.Обери питальне речення.
А По дорогах мчали машини.
Б Вивчайте рідну мову.
В Яке місто є столицею України?
4.Що є основою речення?
А Головні члени речення: підмет і присудок;
Б Другорядні члени речення;
В Найкоротші слова в реченні.
5.Склади і запиши зі слів речення. Підкресли підмет і присудок.
Ріс, край ,калини, лісу, кущ.
__________________________________________________________________
6. Спиши. Підкресли у реченнях підмет та присудок.
1) Перед Даринкою стояло дерево.
2) Літо добігало кінця.
3) Повіває легенький вітерець.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Прочитай. Постав у кінці речень відповідні розділові знаки
Учись робити добро ( спонукальне, неокличне)
Мамо, я гратиму головну роль у виставі (розповідне, окличне)
У якому місяці цвіте верес ( питальне, неокличне)
8. Спиши речення. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань.
Біля школи діти збудували гірку.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Підкресли звертання і виділи їх комами.
Грай ти Матвію бо я не вмію!
Терпи козаче отаманом будеш!
Хоч нічого не виходить, а ти Марку грай!
10. Перетвори це речення на поширене. Запиши. Підкресли головні і другорядні члени речення.
Світить сонечко.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||
Бланк оцінювання діагностувальної роботи.
Робота з мовними одиницями. «Досліджуємо речення»
Дата ____________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Характеристика результатів навчання Результат навчання Критерії оцінювання: В- високий, Д- достатній, С- середній, П- початковий |
|||||
№ завдання |
|||||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота . Письмовий переказ за В. Чухлібом «Криничка»
Запитання до тексту
7. Чим пригостила криничка діток?
8. Кого ще напуває криничка?
Опорні слова та словосполучення: невідомо, глиняний кухлик, не минають, притомилися, завернули, подала кухлик, пригостила водичкою, на травах настояною, де й утома поділася, щедро напуває, не меншає.
План
1. Криничка під вербою.
2. Ніхто не минає кринички.
3. Щедра криничка.
КРИНИЧКА
У лузі — криничка. Вона тут давно-давно. Хто її викопав — невідомо.
Над криничкою верба схилилася. На гілці глиняний кухлик висить.
Не минають люди кринички. Ось і Тетянка, Тарасик та Миколка ішли з лісу, гриби та ягоди несли. Притомилися, то й завернули до кринички. Верба подала їм кухлика, а криничка пригостила водицею. Чистою, прохолодною, на лугових травах настояною. Як напилися, де й утома поділася.
Усіх щедро напуває криничка: і трактористів, і пастухів, і перехожих. А води в ній не меншає.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||
Бланк оцінювання діагностувальної роботи
Письмовий переказ за В. Чухлібом «Криничка»
Дата _______________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Характеристика результатів навчання Результат навчання Критерії оцінювання: В- високий, Д- достатній, С- середній, П- початковий |
|||||
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота . Списування
ПІ ____________________________ Дата _____________________________
Синичка
Випав перший сніг. Діти повісили на березі годівничку. Прилетіла до неї жвава синичка. Схопила в дзьоб гарбузове насіння і ну його клювати. А тут і горобці з’явились у їдальні. Угледіла синичка їх на годівничці. Заметушилась і пір’я настовбурчила. Присіла біля насіння, дзьобом сердито клацає.
Подзьобали горобці крихти на землі та й полетіли далі.
(53 слова ) За матеріалами інтернет-ресурсів
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.
|
|
||||
Бланк оцінювання діагностувальної роботи
Списування «Синичка»
Дата _______________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Характеристика результатів навчання Результат навчання Критерії оцінювання: В- високий, Д- достатній, С- середній, П- початковий |
|||||
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота . Диктант
ПІ_______________________ Дата ___________________
Дивна бурулька
Удень було тепло, а ввечері підмерзло. З даху стікали краплі і замерзали. Утвори-лася довга крижана бурулька. Вона звисала над вікном, мов кришталева паличка. Коли зійшло сонечко в бурульці заграла веселка.
Бурулька ніколи не бачила сонечка, адже народилася вночі. Вона бачила лише зірки.
А тепер сяяло яскраве, тепле сонечко. Від подиву бурулька розхвилювалася й заплакала. А всі думали, що вона тане.
(62 слова)
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи
Диктант «Дивна бурулька»
Дата __________________
|
Прізвище, ім’я |
Характеристика результатів навчання Результат навчання Критерії оцінювання: В- високий, Д- достатній, С- середній, П- початковий
|
||||||
|
|
Дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
Записує текст у відповідному темпі |
Оформлює охайно письмову роботу |
Вміє переносити слова з рядка в рядок |
Дотримується абзаців, полів зошита |
Знаходить і охайно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота «Діалог»
Основні вимоги до діалогу
• Триматися теми діалогу.
• Створювати діалог відповідно до ситуації та мети спілкування.
• Використовувати репліки для підтримання діалогу: «А ви як уважаєте?»; «Можливо, ви іншої думки?»; «Розкажіть про...».
• Використовувати формули мовного етикету: вибачте, будьте люб’язні, перепрошую, будь ласка, дякую...
• Дотримувати правил спілкування.
• Кількість реплік (3-4 репліки на кожного учасника).
1. Складання діалогу на вибрану тему
— Складіть і розіграйте діалог, ураховуючи зазначені обставини.
Уяви, що вам сказали принести на урок математики циркуль, а у тебе його нема. Ти пішов (пішла) до магазину, але в магазині циркуля не бачиш. Яка розмова може відбутися між тобою і продавцем?
План діалогу
1. Привітання.
2. Мета приходу до магазину.
3. Вибір покупки.
4. Подяка.
5. Прощання
Уяви, що тобі потрібно запитати у свого однокласника домашнє завдання. Яка розмова може між вами відбутися?
План діалогу
Уяви, що у твій клас прийшов новий учень або нова учениця. Яка розмова може відбутися між тобою і новим учнем або ученицею?
План діалогу
Уяви, що ти зустрів приятеля , прийшовши на тренування. Яка розмова може відбутися між вами?
План діалогу
Уяви, що тебе заболів зуб, ти пішов до зубного лікаря. Яка розмова може відбутися між вами?
План діалогу
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи
Діалог
Дата __________________
|
Прізвище, ім’я |
Характеристика результатів навчання Результат навчання Критерії оцінювання: В- високий, Д- достатній, С- середній, П- початковий
|
||||||
|
|
Вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями |
Аргумен-тує свої думки під час розмови |
Виявляє доброзич ливе ставлення до думок інших |
Дотримується етичних норм спілкування, правил етикету |
Вживає у процесі спілкування правильні форми звертань, слів, що виражають прохання, пропозицію, побажання, вибачення |
Дотримується абзаців, полів зошита |
Пише розбірливо |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|