Діагностувальна робота з математики №1, 3 клас.

Про матеріал

В діагностувальній роботі №1 з математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В.» для 3 класу за програмою НУШ підібрані завдання для перевірки набутих знань і навичок в учнів і учениць у 2 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностувальна робота з математики з теми : “Узагальнюємо і систематизуємо вивчене в 2 - му класі”учня/учениці 3- __ класу П.І. ___________________________ І ВАРІАНТРозв’яжи приклади45 + 5 = ____ 60 – 3 = _____45 + 7 = ____ 62 – 3 = _____45 + 23 = _____ 62 – 31 = _____45 + 28 = _____ 62 – 36 = _____2. Виконай обчислення63 – ( 45 + 18) = _____________________________________________________3. Порівняй (<, >, =)24 + 19 54 – 11 56 – 17 57 - 16 ____ _____ ____ ____4. Розв’яжи задачу. На польову кухню привезли 4 ящики груш по 7 кг у кожному і 25 кг яблук. Для приготування компоту для військових використали 42 кг фруктів. Скільки кілограмів фруктів ще залишилося?1)2)Відповідь: _____________________________________________________________5. Геометричний матеріал. Накресли відрізок АВ довжиною 7 см, а відрізок СD -на 2 см довший, ніж відрізок АВ●●САМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 2

Діагностувальна робота з математики з теми : “Узагальнюємо і систематизуємо вивчене в 2 - му класі”учня/учениці 3- __ класу П.І. ___________________________ І І ВАРІАНТРозв’яжи приклади40 - 6 = ____ 35 + 3 = _____42 - 6 = ____ 35 + 8 = _____42 - 21 = _____ 35 + 31 = _____42 - 28 = _____ 35 + 37 = _____2. Виконай обчислення37 + ( 18 - 19) = _____________________________________________________3. Порівняй (<, >, =)24 + 12 54 – 15 56 + 17 57 - 16 ____ _____ ____ ____ 4. Розв’яжи задачу Для закупки якісних турнікетів для підрозділів Сил Оборони старшокласники зібрали 5 мішків пластикових кришечок по 7 кг у кожному, а молодші школярі принесли ще 23 кг. Скільки кілограмів кришечок стало?1)2)Відповідь:_______________________________________________________________5. Геометричний матеріал. Накресли відрізок АК довжиною 9 см, а відрізок СВ на 2 см коротший, ніж відрізок АВ.●●САМООЦІНЮВАННЯ

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 вересня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку