Дидактична гра
«Із чого зроблено?»
Мета: розвиток навичок учнів з вадами слуху розрізняти матеріали, з яких створюються шкільне приладдя й обладнання класу, розвиток мислення дітей, формування в дітей правильної вимови назв шкільного приладдя й обладнання класу.
У ході гри учням пропонується 10 зображень шкільного приладдя й обладнання класу у вигляді карток. На окремих картках представлені зображення матеріалів, із яких ці предмети зроблені. Під зображеннями підписані назви матеріалів, які проговорюються вчителем без екрану.
Завдання: Підберіть до зображень шкільного приладдя й обладнання класу зображення матеріалу, із якого вони зроблені (пластик, тканина, папір, гума, дерево, метал). Повторіть назви шкільного приладдя, обладнання класу й назв матеріалів.
Примітка: Дидактичний матеріал пропонується у розрізному вигляді.
Шкільне приладдя та обладнання класу |
Матеріал, з якого виготовлено |
РУЧКА |
ПЛАСТИК |
ПЕНАЛ |
ТКАНИНА |
ЗОШИТ |
ПАПІР |
ЛІНІЙКА |
ПЛАСТИК |
ГУМКА |
ГУМА |
СТІЛ |
ДЕРЕВО |
КНИГА |
ПАПІР |
ОЛІВЦІ |
ДЕРЕВО |
ДОШКА |
МЕТАЛ |
РЮКЗАК |
ТКАНИНА |