Дидактична гра "Віднови втрачене"

Про матеріал
Гру можна використовувати в якості актуалізації опорних знань та умінь учнів під час перевірки засвоєного матеріалу.
Перегляд файлу

                   Дидактична гра «Віднови втрачене»

 

Правила гри. Вчитель пропонує речення , в яких не вистачає слова, терміну, назви, дати…  Учні, опираючись на вивчений матеріал, відновлюють втрачене. Кожна правильна відповідь дає можливість отримати додатковий бал. Гру можна проводити з цілим класом (можливо у письмовій формі).

 

  1. Головними ознаками цивілізації є наявність міст, держави та (писемності).
  2. На півночі Месопотамії розташовані (гори), а на півдні землю зрошують (ріки), що впадають у (Перську затоку).
  3. Головні річки Межиріччя – це (Тигр і Євфрат).
  4. Більшість предметів для щоденного вжитку місцеві жителі виготовляли із (глини та очерету).
  5. (Фінікову) пальму місцеві жителі називали «деревом життя».
  6. Міста Дворіччя були самостійними, тому їх називали (міста-держави).
  7. (Зикурат) – це велика ступінчата піраміда, храм, у якому жерці зберігали запаси зерна.
  8. Людина, яка передає владу у спадок – (монарх).
  9. Основою суспільства були (селяни), об’єднані в (общини).
  10. Жодних прав у Межиріччі не мали (раби).
  11. Часті війни спричинили появу професійних воєначальників, які здобували владу над містом і ставали (монархами).
docx
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку