Віртуальна екскурсія до Піраміди Хеопса (6 клас)

Про матеріал
Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією визначної пам’ятки Піраміди Хеопса. Тип уроку: комбінований урок Наочність: презентація Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити; Міжпредметні зв’язки: географія, художня культура, зарубіжна література; Структура уроку І. Організаційний момент 1 хв. ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв. ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв. IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв. V.Вивчення нового матеріалу 10 хв. VI.Закріплення нових знань 5 хв. VII.Творче завдання 10 хв. IX.Заключна частина 5 хв.
Перегляд файлу

Тема уроку: Віртуальна екскурсія до Піраміди Хеопса (6 клас)

Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією визначної пам’ятки Піраміди Хеопса.

Тип уроку: комбінований урок

Наочність: презентація

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити;

Міжпредметні зв’язки: географія, художня культура, зарубіжна література;

Структура уроку

І. Організаційний момент 1 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв.

V.Вивчення нового матеріалу 10 хв.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

VII.Творче завдання 10 хв.

IX.Заключна частина 5 хв.

Хід і зміст уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання;

2. Перевірка присутності учнів за журналом;

3. Ознайомлення учнів з планом уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Актуалізація проводиться у формі беіди:

  1.                Що називають чудесами світу?
  2.                Які чудеса світу ви знаєте?

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми матимемо змогу поринути віртуально до Піраміди Хеопса, побачимо велич цієї споруди, дізнаємось історію збудування та сучасну історію величної пам’ятки - однієї з 7 чудес світу;

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема: Віртуальна екскурсія до Піраміди Хеопса

Завдання уроку: познайомитися з історією створення та сучасною історією Піраміди Хеопса

V. Вивчення нового матеріалу

Близько 2560 року до н. е. на плато Гіза почалось будівництво піраміди «Ахет-Хуфу», найвищої і найбільшої з єгипетських пірамід, першого і єдиного із «Семи чудес світу», яке збереглось до наших днів.

Другий фараон IV династії Стародавнього Єгипту Хнум-Хуфу («Той, кого захищає бог Хнум»), більш відомий під іменем Хеопс, як його називав Геродот, правив країною не менше чверті століття і увійшов в історію головним чином завдяки своїй усипальниці. Традиція поховальних пірамід була започаткована ще за часів першого фараона III династії Джосера (2609 — 2590 рр. до н. е.). Будучи ще досить молодим, Хеопс віддав наказ про будівництво піраміди зразу ж після смерті свого батька Снофру і вона будувалось більше двадцяти років під керівництвом архітектора Хеміуна, який помер, так і не побачивши своє творіння завершеним.

Як і його попередники, Хеопс хотів, щоб його усипальниця перевершувала інші піраміди. Для неї було вибране скелясте плато поблизу сучасного Каїру, на вирівнювання якої пішло біля десяти років. Ще 10 років тривало саме будівництво, яке велось рядами від периметру до центру шляхом викладання блоками по 2,5 тонни кожен. Зовні піраміда була оздоблена білим вапняком, який за часів середньовіччя був використаний місцевим населенням для будівництва в Каїрі, а її вершину прикрашав золотий камінь. Вхід в піраміду, який веде до трьох похоронних камер, і деякі внутрішні приміщення був оздоблні гранітом.

Завдяки своїм розмірам і оздобі піраміда Хеопса ще в античні часи була названа першим «Чудом світу». Вона була збудована із понад двох мільйонів вапнякових блоків, мала висоту 147 метрів, а в основі — квадрат зі стороною 230 метрів, точно орієнтований по сторонах світу. У такому об'ємі могли легко б поміститись п'ять найбільших соборів світу — собор святого Петра в Римі, собор святого Павла і Вестмінстерське аббатство в Лондоні, а також флорентійсmкий і міланський собори.

З часом із-за зняття облицювального шару, "золотої" вершини, а також ерозії та наступу пісків пустелі, піраміда Хеопса стала нижчою на десять метрів, проте до 1300-го року вона була найвищою спорудою у світі, а після падіння дзвінниці Лінкольнського собору (Англія) лише Ейфелева вежа стала вище за Велику піраміду Хеопса.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

Закріплення нових знань у формі бесіди:

  1.                Хто збудував величезну піраміду та для чого?
  2.                Скільки часу знадобилося на зведення споруди?

3)         Що зі спорудою зараз?

VII.Творче завдання 10 хв.

Завдання для учнів: описати свою  улюблену  памятку в Україні чи за її межами (учні можуть користуватися мережею Інтернет)

IX.Заключна частина 5 хв.

  1.                Вчитель повідомляє про досягнення цілей уроку
  2.                Домашнє завдання: зробити презентацію про свою улюблену пам’ятку історії,архітектури чи мистецтва (на вибір учня)

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку