У такій ігровій формі зручно перевіряти знання дітей або на етапі актуалізації опорних знань, або на етапі закріплення здобутих знань. Дану дидактичну гру "Музичне лото з теми «Рок-музика» " можна провести на уроці і як парну чи групову роботу, і як індивідуальну форму роботи. Для вчителя зручність швидкої перевірки результатів цього завдання полягає у тому, що при правильному виконанні гри, у фіналі можна буде побачити картинку, яка складеться за принципом пазла, тому не буде необхідності вчителю перевіряти кожну відповідь на правильність, а це, відповідно, збереже дорогоцінний час уроку для проведення інших запланованих форм робот.
Які музичні напрями притаманні гурту The Beatles (укр. «Бітлз»)? |
Який гурт є представником жанрів прогресивного та психоделічного арт-року ? |
Які основні музичні напрями притаманні гурту Queen (укр. «Квін»)?
|
Який музичний стиль передував сучасній рок-музиці? |
Як шанобливо прозвали гурт The Beatles (укр. «Бітлз»)?
|
Який виконавець здобув собі звання «король рок-н-ролу»? |
В якого рок-гурту логотип складається зі знаків зодіаку всіх чотирьох членів гурту? |
Який гурт є представником таких жанрів: інді-рок, інді-поп, сучасний арт-рок?
|
Як дослівно перекладається на укр. мову назва рок-гурту Queen ?
|
Біг-біт Рок-н-рол Хард-рок |
Гурт Pink Floyd (укр. Пінк Флойд) |
Хард-рок, Ґлем-рок ((hard rock, Glam rock) |
Рок-н-рол |
«Ліверпульська Четвірка» |
Э́лвіс Аро́н Пре́слі (англ. Elvis Aaron Presley) |
Гурт Queen (укр. «Квін») |
Гурт Океа́н Е́льзи (О.Е.) |
«Королева» |
Музичне лото з теми «Рок-музика»
У такій ігровій формі зручно перевіряти знання дітей або на етапі актуалізації опорних знань, або на етапі закріплення здобутих знань. Дану дидактичну гру можна провести на уроці і як парну чи групову роботу, і як індивідуальну форму роботи.
Учень (або мікрогрупа учнів) отримують набір дидактичної гри (музичне лото з теми «Рок-музика» ), який складається з картки із запитаннями (аркуш №1), та розрізані картки – відповіді (аркуш № 2). Відповідаючи на кожне питання, учні перекривають їх сектори зверху картками – відповідями.
Для вчителя зручність швидкої перевірки результатів цього завдання полягає у тому, що при правильному виконанні гри, у фіналі можна буде побачити картинку, яка складеться за принципом пазла, тому не буде необхідності вчителю перевіряти кожну відповідь на правильність, а це, відповідно, збереже дорогоцінний час уроку для проведення інших запланованих форм робот.